موضوعات داغ

مقایسه بی‌ ام‌ و سری ۷ با آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
حالا که فیس‌لیفت بی ‌ام ‌و سری ۷ رونمایی شده، نقدها به این خودرو به زودی منتشر خواهند شد. بنابراین مقایسه این خودرو با رقبای آلمانی خودش اجتناب‌ناپذیر است. در این ویدیو شاهد رقابت آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S با فیس‌لیفت بی ‌ام‌ و سری ۷ تازه‌وارد هستیم.
تمام خودروهای حاضر در این مقایسه موتورهای دیزلی دارند، که محبوب‌ترین مدل موتور در اروپا هم هست. اگرچه شرایط در حال تغییر هستند، اما فعلا نمی‌توان با صرفه‌جویی و گشتاور عالی موتورهای دیزلی رقابت کرد. تمام این خودروها دارای موتورهای دیزلی ۳ لیتری هستند و خیلی خوب پیکربندی شده‌اند. این مقایسه در مورد تمام بخش‌هایی صورت گرفته که معیارهای خرید خودرو هستند.
در داخل کابین، آئودی A8 برای نداشتن کلیدهای فیزیکی مورد انتقاد قرار می‌گیرد. استفاده از صفحات لمسی شاید مجلل باشد اما در زندگی واقعی و مخصوصا در بخش‌های سخت جاده به یک مشکل تبدیل می‌شود. سری ۷ قدرتمندترین فضای داخلی و بهترین سیستم سرگرمی رسانه‌ای را دارد، اما ضعیف‌ترین صندلی‌های ماساژ را دارد که نقطه ضعفی در این خودرو است. مرسدس کلاس S شیک‌ترین فضای داخلی و مجلل‌ترین صندلی‌های عقب را دارد، که شامل ۳۰۰۰۰ دلار آپشن‌های اضافی می‌شود.
سری ۷ در جاده سخت‌ترین سواری را دارد. این به آن معنا نیست که این خودرو راحت نیست، بلکه یعنی به راحتی دو خودروی دیگر نیست. البته دلیل اصلی این سختی این است که سری ۷ اسپرت‌ترین خودرو بین این سه خودرو است. به طرز شگفت‌آوری مرسدس کلاس S راحت‌ترین سواری را بین این سه خودرو ارائه نمی‌کند، بلکه این افتخار نصیب آئودی A8 شده است. در پایان، آئودی A8 برنده این مقایسه شد که کاملا هم منطقی است، چون A8 جدیدترین خودرو بین این سه خودرو است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/1
عجب رخی داره ب ام و
1398/4/3
فقط بنز...
آئودی و بی ام دبلیو رخشون شده فقط جلو پنجره...
دو روز دیگه طرف به جا اینکه بره نمایندگی ماشین بخره می ره جلو پنجره بهش می دن...
تنها رقیب بنز در جهان خوده بنزه..‌ که هر روز تلاش می کنه پیشرفت داشته باشه
1398/5/2
Sکلاس یه چیز دیگس
1399/1/30
فقط و فقط آئودیA8
1399/4/12
به نظر بنده سلطان این کلاس فقط یه خودویی هستش اونم بنز اس کلاس بقیه و ولش کنین این خودرو بهترین خودرو در بین خودرو های بزرگ لوکسه