موضوعات داغ

ماجرای تصادف آمبولانس هلال‌احمر با حاضران یک رژه چه بود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی یک ویدئوی قدیمی مجددا در فضای مجازی منتشر شده است که محتوای آن نشان دهنده تصادف یک دستگاه آمبولانس با مسئولین ایستاده در مسیر کندرو و مصدومیت آنها می باشد.
به نقل از خبر آنلاین، این حادثه در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح امدادونجات نوروزی شهرستان پاکدشت در سال ۱۳۸۹ رخ می دهد. مراسم مذکور توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شده و جمعیت هلال احمر استان تهران نیز تنها به عنوان نهاد مشارکت کننده در آن حضور داشته است.
با توجه به گفته های ابراهیم تاجیک نوری، رئیس وقت جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت که یکی از مصدومان حادثه مذکور نیز می باشد، حادثه فوق با توجه به اصرار رئیس وقت اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران برای اجرای یک رژه خارج از برنامه و بدون هماهنگی رخ داده است.
این حادثه به طور دقیق توسط نهادهای نظارتی بررسی شده و متعلق به حدوداً ۱۰ سال پیش می باشد که هر بار بدون در نظر گرفتن زمان و مکان آن به هر بهانه‌ای مجدداً منتشر می‌شود.
ابراهیم تاجیک نوری در انتها در خصوص نحوی رخ دادن این حادثه نیز عنوان کرد هنگامی که آمبولانس هلال‌احمر اقدام به حرکت می‌کند، خودروی آتش‌نشانی پشت سر او با زدن بوق مکرر و اصرار به حرکت موجب برهم زدن تعادل راننده آمبولانس، خارج شدن کنترل کلاچ خودرو از زیر پای راننده و متاسفانه وقوع این حادثه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/8
چیزی که نشده بوده فقط تو یه مثبت منفی اشتباه شده بوده چند نفر به فنا رفتند...نباید موضوع رو اینقدرکش میدادند...!!!!