موضوعات داغ

همراهی به مثابه مشارکت و همدلی دوسویه اجتماع و صنعت

عکس مطلب اول
سابقه فعالیت کرمان موتور همواره با ترسیم چشم اندازی جسورانه و در عین حال واقع گرایانه موجب ارایه محصولاتی همگام با رشد تکنولوژی جهانی بوده است که مولفه های ایمنی، کیفیت و امکانات رفاهی از مزایای آن می باشد.
شرکت کرمان موتور در پی تحقیق همه جانبه درخصوص بررسی و انتخاب شریک تجاری مناسب وخوش نام، سرلوحه قراردادن نیاز و سلیقه هموطنان و توان خرید اقشار مختلف درآمدی جامعه ودر بلند ترین گام خود ایجاد، توسعه و گسترش خط تولید و مونتاژ با حفظ کیفیت واستانداردهای جهانی که موجب اشتغال نیروی انسانی متخصص و کارآمد گردیده و با ایجاد شبکه منسجم نمایندگی های فروش و خدمات پس ازفروش در سراسرکشور معنای حضور پرتلاش و مستمر با غلبه بر تمامی مشکلات صنعت خودرو را عینیت بخشیده است.
به نظر میرسد این بار شرکت کرمان موتور در جهت نیل به آرمان های همسو با رشد تولید وشکوفایی فناوری درمیهن عزیز "طرح همراهی درتولید " با اهدافی مدون و چشم اندازی بلند را ارائه نموده است.
طرح مذکور دارای مزیت های پررنگی همچون امکان انتخاب خودرو، بازده سود مشارکت بسیار مناسب و درصورت لزوم قابلیت نقدشوندگی می باشد.
در طرح همراهی با تولید امکان خرید خودرو دلخواه و متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه از بین سه خودروی خوش نام تولیدی کرمان موتور JAC S5, JAC S3, JAC J4 مقدور می باشد.
سرمایه گذاری چشمگیر درچرخه تولید که با پذیرش سهم بزرگی از ریسک سرمایه گذاری مولد توسط شرکت کرمان موتور به سرمایه های خرد و کلان امکان بهره مندی از پاداشی درخور توجه و همراه با آسودگی خیال را فراهم میسازد که با هر مقدار سرمایه، در گردش چرخ عظیم صنعت میهن اسلامی مشارکت پربازده داشته باشند و در صورتیکه درزمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه تمایل به دریافت خودرو انتخابی را نداشته باشند علاوه بر سود مشارکت، از افزایش قیمت تعهدی شرکت برای بازخرید خودرو در زمان دعوتنامه نسبت به قیمت صدور دعوتنامه نیز برخوردار خواهند گردید.
همچنین ضروری است یادآوری شود درصورتیکه همراهان در تولید بنا به هردلیل در مسیر این طرح هدفمند تصمیم بر انصراف داشته باشند از 12%سود انصراف سالیانه برخوردار می گردند.
اطلاعات کامل از شرایط طرح "همراهی در تولید" در وب سایت رسمی کرمان موتور قابل دریافت است.( www.kermanmotor.com)

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/10
همکاری و همدلی ملت با شما اینه که برین به جهنم ، مردشور آشغالهاتون رو بردن به زودی انشااله به خاک سیاه میفتین