موضوعات داغ

تیونینگ جالب تویوتا C-HR توسط Rowen + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا C-HR برای این شرکت ژاپنی به یک مدل موفق تبدیل نشد، و نتوانست به یک تویوتا کرولا جدید تبدیل شود، اما یک خودرو متداول در بازار است و به دلیل مشخصات فنی و عملکرد مقرون به صرفه، طرفدارانی دارد. ظاهر عجیب و غریب تویوتا C-HR، که موجب می شود تا مخاطب نتواند با آن ارتباط برقرار کند، یکی از دلایل عدم دستیابی این خودرو به موفقیت های پیش بینی شده بود، که حال برخی تیونرها به دنبال اصلاح آن هستند.
بسیاری از تیونرها از سال 2012 و زمان معرفی تویوتا C-HR، به دنبال ایجاد طرحی جدید برای ظاهر این خودرو بوده اند و یکی از آنها، Rowen International است. این شرکت که به طور معمول به تیونینگ مدل های فراری و لامبورگینی اشتغال دارد، گاهی نیز خودروهای عادی را دستکاری می کند و اخیرا چندین مدل از کراس اوورهای مطرح بازار را نیز تیون کرده است.
یکی از مهم ترین قطعاتی که روون برای تیونینگ تویوتا C-HR در نظر گرفته، جلوپنجره مشبک است که جایگزین جلوپنجره استاندارد این خودرو می شود. در نگاه بیننده، این جلوپنجره مشبک، ظاهر تویوتا C-HR را تیزتر از آنچه قبلا بوده، نشان می دهد. روون برای طراحی و ساخت این قطعه زمان بسیار زیادی را صرف کرد، چرا که قطعات الحاقی پلاستیکی ABS ، مانع از طراحی مناسب سپر و جلوپنجره جدید می شدند. روون می گوید که با طراحی مناسب صورت گرفته، رادار خودرو عملکرد بدون نقصی خواهد داشت، هرچند نمی توان تضمین کرد که این جلوپنجره، مانع از ارسال مناسب سیگنال ها نشود.
تیونینگ جالب تویوتا C-HR

تیونینگ جالب تویوتا C-HR

این جلوپنجره به تنهایی 400 دلار قیمت دارد و با رنگ مشابه رنگ بدنه خودرو تولید می شود. با این وجود، تغییرات تنها به این قسمت خلاصه نمی شوند. یک کاپوت جدید با تعدادی دریچه، یک سپر جدید با گوشه هایی حجیم و لامپ های LED، بخش دیگری از این تغییرات هستند. اسپویلر و رکاب نیز دیگر قسمت های جدید اضافه شده به تویوتا C-HR هستند که به این کراس اوور مدرن، ظاهری عضلانی بخشیده اند. در عقب خودرو نیز تیونر سعی کرده تا ظاهری همانند لکسوس سری F را برای تویوتا C-HR تداعی کند. اگر مایل هستید تا نتیجه کار این تیونر بر روی یک کراس اوور اقتصادی را مشاهده کنید، می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/13
همینطوریش استیل ماشین خفن بود الان ک واقعا بی نظیر شده