موضوعات داغ

تکمیل و تحویل ۱۰هزار خودروی ناقص کف پارکینگ خودروسازان به مشتریان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته های معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است به زودی فهرست کاملی از قطعات کسری مورد نیاز خودروسازان تهیه شده تا خودروهای ناقص انبار شده در پارکینگ خودروسازان تکمیل و راهی بازار شود.
به نقل از مهر، فرشاد مقیمی در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای ثبت نامی از سوی خودروسازان گفت کسری قطعات حدود ۱۰ هزار خودرو موجود در پارکینگ خودروسازان رفع و این خودرو ها تحویل خریداران آنها شده است. با برنامه ریزی های صورت گرفته از جانب وزارت صمت از این پس تولید خودروها به نحوی خواهد بود که خودروهای ناقص تولید نشده و تولید غیر تجاری متوقف خواهد شد.
مقیمی در انتها در خصوص طرح های فروش فوری خودروسازان نیز عنوان کرد با توجه به آرامش بازار در طی سه هفته اخیر تقاضای کاذب تا حد زیادی کاهش یافته و به این ترتیب با کاهش تقاضا، عرضه نیز کاهش یافته است. البته امید می رود که سایت های فروش خودرو از تداوم این آرامش جلوگیری نکرده و به مرور رونق به بازار خودرو بازگردد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/18
جز حس دروغ گویی اقایان چیزی در ذهن من خطور نمیکنه
1398/4/20
ریش گذاشتن و یقه رو تا ته بستنو که همه بلدند همین اقایونو میری تو اینستاشون عکس با دختر و توی مهمانی میزارند از اون طرفم از امام علی مینویسند اخه اگه اونجورید چرا توی عوام اینجورید اگه نه چرا اینجوری برای مردم میخوایند دیگه اینقدر بیخیالند که عکسای خصوصیشونم تو پیج اینستا میزارند از اون طرف یقه تا ته بسته از اون طرف عکس با تیشرت توی باغ ادم نمیدونه بخند یا گریه کنه،حالا ای کاش ماشینا رو با قیمت درست تحویل میدادند.