موضوعات داغ

خودروی پراید و پژو آردی نباید در جاده‌ها تردد کنند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی تعدادی از خودروهای داخلی به شدت انتقاد کرده و افزود این خودروها به مانند ارابه مرگ می مانند. خودروهایی مانند پراید و آردی نباید در جاده های کشور تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن بروند.
به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیان‌فر در رزمایش گشت نامحسوس پلیس راهور که در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار کرد در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون راننده و ۳۳ میلیون وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو در ۲۱۷ هزار کیلومتر راه های کشور در حال تردد هستند که نظارت بر این وسایل نقلیه نیازمند توسعه انضباط ترافیکی و استفاده از شیوه های مدرن و تجهیزات جدید و کنترل نامحسوس است.
هادیانفر ضمن تاکید بر اینکه پلیس راهور به دنبال کاهش تلفات و باختگان حوادث رانندگی است، افزود به غیر از پلیس سایر دستگاه ها نیز باید پای کار آمده و وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/20
اگر واقعا راست میگید دستور توقف شماره گذاری پراید رو صادر کنید.
1398/4/20
پراید با تیبا و ... چه فرقی داره؟ شاید تعداد بالا و قیمت پایین پراید باعث شده تلفات این خودرو زیاد نشون داده بشه. چه کسی باید جلوی پلاک شدن خودروهای ناایمن را بگیره؟
1398/4/20
بهتره یه نظام رانندگی شهری و بین شهری ایجاد کنند و هم آموزش هاش متفاوت باشه و هم خودرو ها طبقه بندی بشند که کودوم میتونه شهری استفاده بشه و کدوم بین شهری.
1398/4/21
60درصد ماشینا پرایدن چطور میخوای جلوی تردد رو بگیری همینم مردم پولشو ندارن بنز و بی ام و رو بابات پولشو میده مردم سوار شن جلوی تردد رو میخوای بگیری ؟ جایگزن کن حرف مفت زدن کاری نداره