موضوعات داغ

توقف خط تولید و اصلاح خودرو‌ها در دستور کار سازمان استاندارد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته‌های رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه اجرای روند استانداردهای 85 گانه، از تاریخ 97/10/01 تا به امروز بسیاری از خودروها مورد آزمایش و آزمون قرار گرفته اند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیره پیروزبخت در ادامه عنوان کرد طبق مصوبه شورای عالی استاندارد، سازمان ملی استاندارد باید گزارش اقدامات خودروسازان و برنامه های وزارت صمت را جمع آوری و به شورا که ریاست آن بر عهده جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری است، تحویل دهد تا پس از تشکیل جلسه جزئیات آن به اطلاع عموم رسیده و تکلیف استاندارد خودروهای داخلی مشخص شود. زمانی که نتیجه گزارش‌ها به رئیس شورا ارائه شود می‌تواند در مورد سرنوشت خودروسازان و خط تولید آن ها اطلاع رسانی کرد.
وی در ادامه در خصوص خودروهای که از چرخه تولید خارج می‌شوند عنوان کرد در حال حاضر برآورد کلی از این موضوع صورت نگرفته اما اگر از هر خودرویی چندین مدل وجود داشته باشد مانند مدل‌های مختلف پراید و پژو پس از تصمیم گیری در شورای عالی استاندارد، تکلیف خطوط تولید در زمینه توقف یا اصلاح آن ها مشخص خواهد شد.
بر اساس استانداردهای ۸۵ گانه که از جانب سازمان ملی استاندارد مطرح شده است قرار است تعداد استانداردهای خودروهای داخلی افزایش یافته و در جهت بهبود کیفیت خودروهای تولیدی داخل گام برداشته شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/24
سرکار خانم پیروز بخت شما که سهلید، بسیار بزرگتر از حضرتعالی هم نمیتونه هیچ اقدامی بدون رضایت مافیای خودرو در خصوص صنعت لگن سازی ایران انجام بده. بیخود شعار ندیدن لطفا. مصوب مجلس، رای دیوان، دستور سران سه قوه، دستور سازمان بازرسی، کل تلاش شورای رقابت، توسط مافیای زحمت کش صنعت لگن بنداز به راحتی رو هواست، شما چی میگید این وسط؟
1398/4/24
شما چند ساله همین حرفا را میزنید زورتونم به خودرو سازها نمیرسه آخرشم مجبور میشید از مواضعتون عقب نشینی کنید.
1398/4/25
ول کنین دیگه خودتونو مسخره کردین
ما از بچگی تا الان هروقت یادمون میاد سازمان استاندارد فقط گفت توقف خط تولید
هنوز که نشده شاید این جمعه بشه شاید