موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات و قیمت فولکس واگن پاسات فیس لیفت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل‌های فیس لیفت از فولکس واگن پاسات آماده عرضه به بازار شده‌اند و این شرکت، قیمت‌گذاری را از تیپ پایه SE با قیمت 27،630 پوند آغاز کرده است. در پاسات فیس لیفت،‌ شاهد برخی بروزرسانی‌های ظاهری در جلو،‌ برنامه ریزی مجدد پیشرانه و بازنگری در تجهیزات کابین خودرو هستیم. بسیاری از تجهیزات کابین فولکس واگن پاسات و فولکس واگن گلف R ،‌ اکنون مشابه هستند.
دو موتور بنزینی و سه موتور دیزلی برای پاسات فیس لیفت قابل انتخاب هستند و فولکس واگن وعده داده که تا پایان امسال، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب پیشرانه اضافه شود. موتور بنزینی، یک پیشرانه دو لیتری است که می‌تواند 187 اسب بخار یا 268 اسب بخار را ارایه دهد، و هر دو پیشرانه با یک جعبه دنده هفت سرعته DSG عرضه می‌شوند. مدلی که از پیشرانه قوی‌تر بهره می‌برد، مجهز به سیستم تمام چرخ محرک است.
در بین پیشرانه‌های دیزلی نیز شاهد یک موتور 1.6 لیتری دیزلی توربو، و یک چهار سیلندر دولیتری هستیم که می‌تواند بسته به سطح انتخابی مشتری، 187 اسب بخار یا 237 اسب بخار قدرت تولید کند. همه این پیشرانه‌ها با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک DSG عرضه می‌شوند و خریدارانی که موتورهای دولیتری دیزلی را انتخاب کنند، از مزایای سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره‌مند خواهند شد.
فولکس واگن پاسات فیس لیفت

فولکس واگن پاسات فیس لیفت

در هفته‌های آتی نیز شاهد عرضه فولکس واگن پاسات GTE هستیم که نسخه هیبریدی این خودرو محسوب می‌شود. قدرت خروجی نسل جدید با نسخه فعلی هیچ تفاوتی ندارد، و همچنان 215 اسب بخار خروجی این پیشرانه هیبریدی را تشکیل می‌دهد، اما باتری خودرو بزرگتر شده و 13 کیلووات ساعت ظرفیت دارد که محدوده برد خودرو در حالت تمام الکتریکی را به 55 کیلومتر می‌رساند. مطابق اندازه‌گیری‌های مشخصات فولکس واگن پاسات فیس لیفت هیبرید مطابق چرخه WLTP، این خودرو بهبود 40 درصدی عملکرد را ثبت کرده است.
تیپ پایه این خودرو، مجهز به امکاناتی همچون رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های روشنایی در روز و یک مانیتور 6.5 اینچی با پشتیانی از اپل کارپلی و اندروید اتو است. تیپ بالاتر، پاسات SEL نام دارد که 2،640 پوند گران‌تر است و تجهیزاتی همچون تریم چرمی، سیستم سرگرمی هشت اینچی و کنترل صوتی را در خود جای داده است. علاوه برآن، مالک می‌تواند از بین طرح‌های مختلف رینگ برای خودرو خود، یکی را انتخاب کند. بالاترین تیپ، یعنی فولکس واگن پاسات R-Line ، 337070 پوند قیمت دارد و شامل کیت کامل R-Line،‌ رینگ‌های 18 اینچی و تعلیق اسپرت است. پدال‌های فولادی ضدزنگ، سیستم تهویه سه نقطه‌ای و صندلی‌های اسپرت چرمی، بخشی از تجهیزات این تیپ هستند.
فولکس واگن همچنین قصد دارد تا نسخه تولید محدود پاسات R-Line Edition را به بازار عرضه کند که قیمتی 43350 پوندی دارد. این نسخه مجهز به رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی، چراغ‌های ماتریکس و سیستم سرگرمی 9.2 اینچی ارتقایافته است. همچنین برای این نسخه، موتور دولیتری بنزینی توربوشارژر با قدرت 268 اسب بخار و یا موتور 2.5 لیتری دیزلی چهارسیلندر توربوشارژر با 237 اسب بخار قدرت در نظر گرفته شده است. هر دو موتور با جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک عرضه می‌شوند و البته حق بیمه آنها، نسبت به دیگر مدل‌ها، 1700 پوند گران‌تر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد