موضوعات داغ

تامین قطعات خودروسازان از سوی صنایع دفاعی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی درباره همکاری صنایع دفاعی با خودروسازان کشور برای ساخت قطعات خودرو اظهار داشت: در مورد خودروسازی به وزارت صمت و خودروسازان اعلام کردیم که اگر شرکت‌های خارجی بازار ایران را ترک کردند، صنایع دفاعی برای کمک به خودروسازی کشور برای تولید قطعات آماده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خانه ملت، وی در ادامه گفت: امروز با ارتباطی که بین وزارت دفاع و خودروسازان برقرار شده، قطعاتی که توسط خارجی‌ها تامین می‌شده و پس از تحریم‌ها کشور را ترک کرده‌اند، این قطعات امروز در داخل تولید شده و در اختیار خودروسازان قرار می‌گیرد.
امیرسرتیپ حاتمی در ادامه بیان داشت: قراردادی حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بین صنایع دفاعی و خودروسازان برای تولید قطعات حساسی که قابل تولید در داخل نبوده‌اند به امضا رسیده است. وی در ادامه با بیان اینکه این قطعات ساخته شده توسط صنایع دفاعی برای تکمیل خودروهای موجود است، ادامه داد: قطعات ساخته شده در صنایع دفاعی مانند کامپیوتر خودرو از کیفیت خوبی برخوردار است و خودروسازان هر کمکی که بخواهند انجام می‌دهیم، اما برنامه‌ای برای خودروهای غیرنظامی نداریم.
وی در پایان گفت: به زودی از یک خودروی نظامی رونمایی می‌کنیم که به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/25
آفرین به شما که ملت همچنان دارن پراید سوار میشن شما هم تنها کاری که می کنی میای پراید های ناقص و کامل می کنی تو بلای جون تعداد بیشتری از مردم بشن، بعدشم خودتونو مشغول ساخت خودروی نطامیو این چیزا کنید کی شده به فکر مردم باشید که این دفعه دوم باشه ؟؟ کی اصلا از شما خواسته خودتونو بندازید وسط خودرو سازی ؟؟ دیدید چجوری میشه از طریق خودرو سازی خون ملتو مکید گفتید چه کاری اسون تر از این شما هم ورود کنید چهار روز دیگه هم خبر میاد که یکی دیگه از ابر قدرتا که نصفه مملکت دستشون با کلی منت وارد خودرو سازی میشن تا بتونن بیشتر از ملت بدزدن.