موضوعات داغ

همایش بزرگ تیونینگ، کلاسیک و آفرود برگزار شد + عکس

عکس مطلب اول
همایش‌های بزرگ و همه جانبه، در ایران چند سالی است که راه افتاده و هر فصل شاهد برگزاری گردهمایی های مختلفی در کشور هستیم. همانند گذشته، در همایش بزرگ تیونینگ، کلاسیک و آفرود که روز جمعه گذشته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد، تعداد بسیار زیادی خودرو، که حاصل دستکاری‌های حرفه‌ای و گاهاً غیر حرفه‌ای بودند، در این همایش حضور پیدا کردند و شاهد گردهمایی جامعه بزرگی از علاقمندان خودرو در این نمایشگاه بودیم.

همایش بزرگ تیونینگ، کلاسیک و آفرود

همایش بزرگ تیونینگ، کلاسیک و آفرود

در این همایش بزرگ، هر آنچه می‌خواستید را می‌توانستید پیدا کنید، از پراید‌های کم ارتفاع و مجهز به سیستم‌های صوتی گران قیمت گرفته تا مینی بوس بنز که به خودرو کمپینگ تبدیل شده و انواع مختلف خودروهای کلاسیک و آفرودی. شاید بهترین بخش نمایشگاه را بتوان قسمتی دانست که به خودروهای کلاسیک اختصاص یافته بود و در آن شاهد رخ نمایی خودروهای به یاد ماندنی کلاسیک، نظیر شورولت کاپریس، شورولت بلیزر، و بیوک اسکای لارک بودیم. در گوشه‌ای از این نمایشگاه شلوغ که از خودروهای نه چندان عجیب و غریب انباشته شده بود، یک دستگاه شورولت کوروت کلاسیک به همراه فورد موستانگ بودیم. بخش دیگری از نمایشگاه نیز به کلاسیک‌های آلمانی و ژاپنی اختصاص داشت که در کنار خودروهای کلاسیک، نمونه‌های مدرن و دستکاری شده از این محصولات نیز حضور داشتند.

گردهمایی خودروهای تیونینگ و کلاسیک

گردهمایی خودروهای تیونینگ و کلاسیک

همانطور که گفتیم، بخشی از این همایش نیز به خودروهای آفرودی اختصاص داشت. برخلاف تیونرهای وطنی که حاصل دسترنج آنها را در سطح خیابان‌های شهر می‌توان دید، مشاهده خودروهای آفرودی به راحتی امکان پذیر نیست و برای علاقمندان، فرصتی ویژه مهیا شد تا بتوانند از نزدیک با این شاسی بلندهای ارتقا یافته دیداری داشته باشند. میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروزر ، دو خودرو آفرودی شناخته شده هستند که تعداد قابل توجهی از آنها را می‌شد در این رویداد دید. سانگ یانگ موسو، جیپ، لندروور و پاژن نیز بخش دیگری از خودروهای آفرودی حاضر در این نمایشگاه بودند. اما نکته عجیب وجود تعداد قابل توجهی خودروهای معمول خیابانی بود همچون سوزوکی ویتارا که ردیف کردن تعدادی از آنها در همایشی اینچنینی جای بسی تامل است و اصلاً دلیل حضور خودروهایی که در خیابان به راحتی دیده می شوند، معلوم نبود.

خودروهای آفرودی

خودروهای آفرودی

در پایان می‌توانید تصاویر این گردهمایی که توسط خودروبانک تهیه شده است را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/30
w124