موضوعات داغ

در روزهای گذشته بازار خودروی کشور چقدر کاهش قیمت داشته است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با نوسان نرخ ارز و متاثر از آن در بازار کشور شاهد نوسان قیمت خودرو چه در تولیدات داخلی و چه در تولیدات خارجی به نسبت کم و زیاد هستیم، اما در هر صورت قیمت خودرو چه کاهش پیدا کند و چه افزایش، این مشتریان هستند که میلی برای خرید اتومبیل و بازار پرتلاطم خودروی کشور ندارند. با این وجود در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی آخرین قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار کشور داشته باشیم که به رغم کاهش قیمت همچنان از نبود مشتری رنج می برند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خبرآنلاین، فعالان بازار خودرو می گویند که در روزهای گذشته قیمت برخی از خودروهای داخلی بین 1 الی 6 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است که دراین بین می توان به کاهش قیمت حدودا 1 میلیون و 900 هزار تومانی پژو پارس و معامله آن به قیمت 94 میلیون تومانی در بازار کشور اشاره کنیم و یا خودروی پژو 405 که هفته گذشته با قیمتی معادل 76 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گرفت، اما در روز گذشته این قیمت به 74 میلیون و 500 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.
یک پله بالاتر به خودروهای بالای 100 میلیون تومانی خواهیم رسید که در این خصوص می توانیم به خودروی پژو 207 دنده ای با قیمت 120 میلیون تومانی اشاره کنیم که نسبت به روزهای قبل خود کاهش قیمت 2 میلیون تومانی تجربه کرده است. در این بین خودروی شاسی بلند هایما S5 نیز به قیمت 246 میلیون تومان و خودروی هایما S7 به قیمت 274 میلیون تومان خرید و فروش شده اند که نسبت به هفته گذشته بین 1 الی 4 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند.
از بین خودروهای اروپایی مونتاژ داخل هم می توانیم به خودروی سیتروئن C3 و یا خودروی پژو 2008 اشاره کرد که خودروی سیتروئن با کاهش قیمت 3 میلیون تومانی به قیمت 362 میلیون تومانی معامله شده است و در مقابل دیگر خودروی فرانسوی بازار کشور یعنی پژو 2008 با قیمت کمتر 305 میلیون تومانی قابل خرید خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد