موضوعات داغ

تخفیف ویژه به نخستین خریداران ام جی ZS برقی در انگلستان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق توافق حاصل شده میان شرکت ام جی و دولت انگلستان، هزار خریدار نخست کراس اوور برقی ام جی ZS ، از تخفیف 3500 پوندی برخوردار خواهند شد و قیمت پایه خودرو، برای آنها معادل 21.495 پوند لحاظ می‌گردد. شکست قیمت از سوی ام جی، تاکتیکی راهبردی برای به دردسر انداختن رقبا، نظیر هیوندای کونا و کیا نیرو تلقی می‌شود. از سوی دیگر، ثابت شده که مشتریان انگلیسی، استقبال خوبی از خودروهای برقی به عمل می‌آورند. تیپ بالاتر و لوکس‌تر نیز با همین میزان تخفیف و به قیمت 23.495 پوند برای فروش گذاشته شده است.
علاوه بر تخفیف ویژه‌ای که شامل حال مالکان ام جی ZS شده، خریداران این خودرو از سوی ام جی، صاحب یک ایستگاه شارژ خانگی خواهند شد که به صورت رایگان برای آنها در پارکینگ منزل نصب می‌شود. حتی پس از فروش هزار نسخه اول نیز ام جی ZS‌ با قیمت پایه 24،995 پوند، بسیار مقرون به صرفه تر از رقبایی همچون کیا نیرو الکتریکی است که قیمتی معادل 32995 پوند دارد. رقیب اصلی ام جی ZS برقی، هیوندای کونا است که برچسب قیمت 27250 پوند برای آن در نظر گرفته شده، هرچند هم‌اکنون این خودرو در انگلستان قابل دسترسی نیست و مشتریان احتمالی، برای خرید کراس‌اوور الکتریکی هیوندای، باید اندکی صبر کنند. به همین منظور، ام جی پیش دستی کرده و گارانتی هفت ساله نامحدود را برای تمامی ام جی ZS‌ های فروخته شده در نظر می‌گیرد.
ام جی ZS‌ برقی

ام جی ZS‌ برقی

ام جی ZS‌ برقی، نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو سال گذشته به نمایش گذاشته شد و همزمان با نسخه‌های بنزینی، برای فروش عرضه شده است. این کراس‌اوور، موتور جلو بوده و پیشرانه الکتریکی آن، 141 اسب بخار قدرت و 352 نیوتون متر گشتاور ارایه می‌دهد. محدوده برد ام جی ZS‌ برقی نیز مطابق چرخه WLTP، 257 کیلومتر برآورد شده است. فناوری شارژ سریع نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که در نیم ساعت، می‌تواند باتری‌ها را به میزان 80 درصد شارژ کند. صفحه نمایش هشت اینچی مجهز به آندروید اتو و اپل کارپلی، بلوتوث و رادیو ماهواره‌ای، بخشی از تجهیزات ام جی ZS‌ برقی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد