موضوعات داغ

توقیف خودروهای لاکچری دارای پلاک رند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا از توقیف خودروهای لاکچری دارای پلاک رند خبر داد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، سردار هادیان‌فر درباره پلاک‌های رند اظهار داشت: پلاک‌های رند شانسی بوده و نمی‌توان در این مورد پارتی بازی کرد. بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم که خرید و فروش پلاک‌ رند نداریم.
وی در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره عکس‌هایی از خودروهای لاکچری با پلاک‌های رند در فضای مجازی منتشر شده که با صحبت‌های شما تناقض دارد، گفت: من منکر این موضوع نیستم و این اتفاق در گذشته توسط پیمانکاران راهور در مجموع تعویض پلاک رخ داده که تخلف محسوب می‌شود. وی در ادامه افزود: شخصا این موضوع را پیگیری می‌کنم و با این خودروها برخورد خواهیم کرد.
رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه بیان داشت: اغلب این خودروها به افرادی تعلق دارد که ظاهرا پلاک رند را برای خودروهای معمولی گرفته‌اند و بعدا اقدام به نصب این پلاک‌ها بر روی خودروهای لاکچری مانند پورشه و... کرده‌اند.
سردار هادیان‌فر در ادامه با بیان اینکه تمام خودروهایی که با زد و بند چنین پلاک‌هایی را گرفته‌اند را در لیست توقیف قرار داده‌ایم، افزود: تصمیم داریم این خودروها را توقیف و به آنها یک پلاک معمولی دهیم.
سردار هادیان‌فر پیش‌تر اعلام کرده بود که پلاک‌های رند کاملا شانسی بوده و امکان ندارد بین خودروها تفاوت قائل شویم. این صحبت‌ها حساسیت اجتماعی کاربران فضای مجازی را برانگیخت و در چند روز گذشته عکس‌هایی از خودروهای لاکچری با پلاک‌های رند منتشر شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/4
تو ایران همیشه میان شاخ و برگ رو میبرن..بابا این درخت از ریشه فاسدو خرابه!
1398/5/5
خیلی جالبه برام خیلی کل زندگی ثروتمندان و دارن حمایت میکنن بعد از جریمه و توقیف حرف میزنن جریمه راهنمایی رانندگی به نفع ثروتمندان توقیف شدن خودرو به نفع ثروتمندان حتی جرثقیل ها هم جرعت ندارن ماشین های لاکچری و بکسل نمیکنن چون ماشین هاشون بده باعث میشه ماشین خارجی ها اسیب ببینه اونا میتونن شکایت کنن توی همه دادگاه ها اشنا دارن مشروب بخورن زن سوار کنن ولی مردم معمولی پدرشون درمیاد این حرفای توقیف همش برای گول زدن مردم هستش مردم دیگه ساده نیستن گول نمیخورن
1398/5/5
:این افراد بطور اتفاقی صاحب این پلاک ها شده اند و برای خودروهای معمولی این پلاک ها را گرفته اند و بعد اقدام به نصب این پلاک ها روی خودروهای لاکچری کرده اند
حتما همه این افراد هم بطور اتفاقی بسیار پولدار و صاحب خودروهای لاکچری بوده اند!!!
1398/5/5
mamlekate geda parvar