موضوعات داغ

با توجه به نقاط مثبت و منفی هیوندا اکسنت برای خرید تصمیم بگیرید

عکس مطلب اول
طبیعتاً نقاط مثبت و منفی یک خودرو نقش مهمی در انتخاب و خرید آن دارند و به همین دلیل ما هم در خرید هیوندا اکسنت به سراغ نقاط مثبت و منفی آن خواهیم رفت. این خودرو از جمله خودروهای باکیفیت بازار ایران با ظاهر مدرن و دوست داشتنی شناخته می‌شود که حتی نمونه‌های مونتاژ آن هم به اندازه کافی برای خود مشتری پیدا کرده است. این یعنی ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خرید و فروش هیوندا اکسنت نقش مهمی در بازار شرکت کرمان خودرو داشته باشد.
در مورد قیمت هیوندا اکسنت هم می‌توان به قیمت ۲۶۳ میلیون تومان برای مدل ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ و همچنین ۳۰۰ میلیون تومان برای مدل‌های مونتاژ این خودرو اشاره کرد.

به این دلایل هیوندا اکسنت بخریم
• کابین بزرگ و جادار خودرو
اولین چیزی که در خرید هیوندا اکسنت توجه شما را به خود جلب می‌کند، شکل حجمی و اندازه نسبتاً بزرگ کابین خودرو است. در بررسی‌های فنی مشخص شده که عرض این خودرو ۱۷۰۰ میلی متر، طول آن ۴۳۷۰ میلی متر و ارتفاع آن ۱۴۷۵ میلیمتر است. این نشان می‌دهد که فاصله محورها در این خودرو به اندازه کافی بزرگ است که پنج نفر بالغ به راحتی در این خودرو بنشینند. پس خانواده‌های شلوغ در مورد خرید این خودرو نگران نباشند.
هیوندا اکسنت

هیوندا اکسنت

• امکانات و آپشن های قابل قبول
مطمئناً پرداخت چند صد میلیونی برای داشتن هیوندا اکسنت شما را به این فکر می‌برد که امکانات و آپشن‎های آن باید قابل قبول و مدرن باشد. البته همین طور هم هست و شما در این خودرو از یک آپشن معمولی سانروف گرفته تا دکمه‌های کاربردی بر روی فرمان، فرمان با نیروی کمکی برقی با تنظیم ارتفاع، روکش چرمی برای صندلی‌ها، کامپیوتر سفر، کروز کنترل و سیستم کمکی حرکت در سربالایی را در اختیار دارید.

• استهلاک پایین
استهلاک موضوع بسیار مهمی است که تأثیر خود را بر خرید و فروش هیوندا اکسنت می‌گذارد. این خودرو از چند جهت در برابر استهلاک مقاوم است. در وهله اول وجود سیستم ترمز ضد قفل و همچنین فرمان با نیروی کمکی برقی به راننده کمک می‌کند که کنترل بهتری بر آن داشته باشد و احتمال تصادف کاهش یابد. از طرف دیگر طراحی بدنه خودرو و ستون‌ها به شکلی است که ضربه کابین بسیار کم است و خودرو در بلندمدت شکل اولیه خود را حفظ می‌کند.

• طراحی مدرن بدنه خودرو
در معرفی خودرو می‌توان به طراحی ساب کامپکت برای این خودرو اشاره کرد. طراحان شرکت هیوندا برای این خودرو از یک بدنه نسبتاً عضلانی استفاده کرده‌اند که از یک خودروی ساده معمولی فاصله گرفته است. طراحی جلوی خودرو کاملاً مطابق با اصول آیرودینامیکی است و اصطکاک خاصی در برابر هوا ایجاد نمی‌کند. در ضمن زبان طراحی استفاده شده برای نمای جلوی خودرو همان زبان طراحی شرکت هیوندا است و چراغ جلو شما را به یاد یک خودروی تهاجمی و تیز می‌اندازد.
هیوندا اکسنت

هیوندا اکسنت

به این دلایل هیوندا اکسنت نخریم
• پایین بودن کیفیت متریال با توجه به قیمت
توصیه می‌کنم که قبل از پرداخت قیمت هیوندا اکسنت حتماً به صورت مختصر هم شده برای چند دقیقه وارد کابین خودرو شوید. در برخی از قسمت‌ها، به طور ویژه در قسمت داشبورد خودرو شاهد استفاده از مواد پلاستیک خشک هستیم که برای یک خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی جالب نیست. اگرچه بیشتر قسمت‌های خودرو دارای روکش چرمی هستند، اما این مورد می‌تواند یک امتیاز منفی بزرگ برای اکسنت به شمار آید.
نکته قابل ذکر این است که تمامی خودروهای این رده قیمتی نیز همین مشکل را دارند و نمی توان در این رده قیمت خودروی دیگری با کیفیتی بسیار بالاتر را پیدا کرد.

• خشک بودن صندلی‌ها
شاید بد نباشد که برای چند دقیقه تجربه رانندگی با هیوندای اکسنت را هم داشته باشید. این به این دلیل است که طراحی صندلی‌های آن بسیار خشک است. البته این مشکل زمانی بیش از حد نمود پیدا می‌کند که شما قرار باشد مسافت طولانی بین دو شهر را با کمک خودرو طی کنید. مسلماً مقایسه کردن این خودرو با خودروهای داخلی، شما را به مخالفان سرسخت ما تبدیل می‌کند، اما فراموش نکنید که شما قرار است مبلغ بسیار بالایی برای خرید این خودرو بپردازید. پس حتماً باید کیفیت ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

به عنوان نقطه نهایی توجه داشته باشید که بررسی‌های ما بر روی این خودرو با توجه به سطح انتظار چند صد میلیونی از این خودرو صورت گرفته است. همین قیمت باعث می‌شود که بسیاری از ایرانی‌ها توان خرید هیوندا اکسنت را نداشته باشند و به همین دلیل بررسی‌های ما هم سختگیرانه است.

منبع: ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/8
در مورد صندلی واقعا درست گفتید خیلی خشکه و برای سفر طولانی باعث اذیت شدن کمر میشه.
1398/5/8
البته داخل اکسنت چندان جادار نیست تقریبا هم اندازه 206 sd هستش. داخلش هم طراحی خیلی ساده ای داره حتی نویگیشن هم که دنا یا خودرو های چینی دارن نداره.
1398/5/8
بهتر بود مقایسه می کردی با بقیه خودروها.فکر می کنم این خودرو بازار دست دوم خوبی نداره و چندان هم کابین جاداری نداره.فکر کنم تو این قیمت سراتو یا خودروهای چینی بهتر باشن
1398/5/8
با 270 تا 280 میلیونم میشه نسخه صفرش خریداری کرد خودرو قابل و کم درد سریه
1398/5/9
بنده مدل ۹۷ صفر مونتاژیشو گرفتم اصلا راضی نبودم به دوستانیم که میخوان این ماشینو بگیرن توصیه میکنم گزینه های دست ۲ ژاپنی بهترن خیلی توی دسنداز میکوبه کروز نداره !!! انچنانم فضای باز و بزرگی نداره موتور فوق العاده ضعیفی داره ۲۰۶ میخورتش
1398/10/18
با سلام خدمت من مدل ٩٧ دارم مونتاژ كرمان موتور واقعا از لحاظ شتائي با خودروهاي ٥٠٠ تا ٦٠٠ ميليوني برابري ميكنه فوق ابعاده ماشين زيبا با كلاس وبا كيفيتي هست يعني واقعا من هرجا ترمز ميكنم ميخوام پياده شم مردم همه شيفته ماشين ميشن نگاش ميكنن خداوكيلي رأست ميگم اينگاراز بنز مدل s500 دارم پياده ميشم سراتو داشتم خداوكيل اصلا انگار ٤٠٥ داره تو خيابون رآه ميره اصلا قيافش به ماشين ٣٠٠ تومني نميخوره خيلي كابينش كوچيكه ماشين فوق العاده خشكيه با تشكر