موضوعات داغ

تانک لیموزین واقعی با قابلیت اجاره برای جشن‌های شما! +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بزرگ، تحسین برانگیز و پرسروصدا – این کلماتی است که نیک مید صاحب تانک لیموزین برای توصیف این شاهکار غول‌پیکر به کار می‌برد. فرمانده تانک او تاد چمبرلین توصیف بهتری دارد: صاعقه غلتان.
تانک لیموزین احتمالا اولین و تنها تانک طویل دنیاست که می‌توانید آن را اجاره کنید. این تانک در بریتانیا قرار داشته و رانندگی با آن در جاده کاملا قانونی است. اگر در این منطقه هستید و فرزندتان برای رفتن به مدرسه نیاز به سرویس دارد، حالا یک گزینه جدید پیش روی شماست. چرا یک بنتلی یا رولز رویس اجاره کنید، در حالی که می‌توانید با بقیه متفاوت باشید؟
داستان مید با تانک‌ها از ۳۰ سال پیش آغاز شد وقتی او دو مدل تانک را خریداری کرد. او آن زمان قصد داشت یکی از آن‌ها را نگه داشته و یکی را بفروشد. اما قبل از اینکه او این کار را بکند، یک شرکت یکی از تانک‌ها را از او اجاره کرد و طی یک روز مبلغی بیشتر از نصف قیمت تانک را به او برگرداند. سپس او این را به عنوان یک موقعیت شغلی عالی در نظر گرفت.
همان‌طور که گفته شد تانک لیموزین در جاده‌های بریتانیا قابل استفاده است، البته فقط مجاز است تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته و از زنجیرهای لاستیکی استفاده کند. مید می‌گوید این تانک در یک جاده شخصی به نهایت سرعت ۵۶ کیلومتر بر ساعت رسیده، اما او معتقد است این نهایت سرعت تانک لیموزین نیست. این تانک ۶.۶ متر طول و ۲.۴ متر عرض و ۱۷.۵ تن وزن دارد.
با وجود ابعاد و وزن بسیار بالایش، مید می‌گوید رانندگی با تانک لیموزین خیلی آسان است. چمبرلین گفته تنها اشتباهی که آن‌ها مرتکب شدند وقتی بود که آینه بغل یک ون را شکستند.
هزینه اجاره این تانک لیموزین حدود ۲۰۰۰ دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد