موضوعات داغ

توضیح شرکت جنرال موتورز در رابطه با قیمت پایین خودروی Chevy Corvette 2020 C8

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از بزرگترین سوالاتی که پس از رونمایی خودروی 2020 Chevy Corvette در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شد این بود که چطور شرکت جنرال موتورز توانسته است این خودروی قدرتمند را بسیار پایین و کمتر از 60 هزار دلار قیمت گذاری کند. جالب است بدانید در حال حاضر خودروی C7 Corvette Stingray توانایی تولید 455 اسب بخار قدرت را دارد و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است چیزی حدود 56 هزار دلار میباشد بنابراین این قیمت کم خودروی C8 برای بسیاری از جمله سایت Motor Authority تعجب برانگیز بوده و موجب پرسش سوالاتی از شرکت خودروسازی جنرال موتورز میشود.
در رابطه با این موضوع آقای مارک Reuss، مدیر شرکت جنرال موتورز، توضیح میدهد که این شرکت هزینه های تولید C8 را بر روی نمونه های مختلف و بعدی این خودرو پخش میکند و از این روی سبب کاهش قیمت فروش این خودرو میشود. بر اساس گفته های وی و بر اساس شایعات منتشر شده اینطور به نظر میرسد که در آینده شاهد نمونه های مختلفی از C8 همانند مدل هیبریدی خواهیم بود.
همچنین رئیس خط تولید خودروهای شرکت جنرال موتورز، آقای Tadge Juechter، در این رابطه بیان میکند که سیاست های اقتصادی شرکت جنرال موتورز به گونه است که این شرکت میتواند محتوای بسیاری را به خودرو اضافه کرده و در ازای آن از مشتریان پولی را دریافت نکند. آقای Juechter در ادامه میگوید "بخشی از یک کمپانی بزرگتر بودن مزایای خودش را دارد."
با این حال مشخص نیست که آیا این خودروی جدید با وجود این قیمت میتواند مشتریان جدیدی را به سمت خود جلب کند و یا خیر. هرچند که قیمت گذاری اندک سبب خبرسازی بسیاری برای خودروی C8 شد اما باید به این موضوع اشاره کرد که با انتخاب چند آپشن ساده برای خودرو در زمان خرید قیمت آن به سرعت به بالای 60 هزار دلار تغییر پیدا میکند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/12
خودروهای چینی هزار برابر از این آشغال جندک غربی بهتره. آخه چی داره که قیمتش بالا بشه. از خودرو بانک میخوام برای این مطالب ها زمان نذاره و سرمایه خرج نکنه
1398/5/13
شما یا نمی دونی کوروت چیه یا اطلاعی از خودروهای چینی نداری
باشه به خودروبانک می گیم بیشتر در مورد جک و برلیانس و چری و... این خودروها مطلب بذاره
در مورد خودرویی که نه از نزدیک دیدی و نه تا به حال سوارش شدی نمی تونی نظر بدی
1398/5/12
درسته نسل جدید کوروت موتور وسط و این خیلی از مشکلات این خودرو بر طرف کرده ولی کسیایی به خرید یه کوروت علاقه دارن بیشتر دنبال قدرت و حس وحشی گریش هست این نسل جدید از خودرو فقط 455 اسب بخار قدرت داره در حالی که مدل قبلیش 755 اسب بخار قدرت داشت !