موضوعات داغ

اصلاح قیمت محصولات ایران خودرو در دعوتنامه‌های جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از آن‌که افزایش قیمت هفته گذشته ایران خودرو تکذیب شد، دعوتنامه‌های جدید برای محصولاتی که افزایش قیمت در مورد آنها رخ داده بود، ارسال شده و قیمت آنها کاهش یافته است. روز گذشته، قیمت جدید پژو 206 صندوقدار و پژو 206 تیپ 5 اعلام گردید، و حال نوبت به دعوتنامه‌های پژو پارس، سورن، رانا، پژو 405 SLX و پژو 207 دنده‌ای رسیده است.
پژو 207 دنده‌ای:
دعوتنامه برای این مشتریان با قیمت صد میلیون تومان و تخفیف سه میلیون تومان صادر شده بود، که این دعوتنامه اصلاح شده و قیمت این خودرو هم اکنون ٨٦٧٩٦٤٠٠ تومان اعلام شده و موعد تحویل خودرو نیز 90 روزه است. دعوتنامه جدید پژو 207 دنده‌ای مطابق امکانات کلاس ٦٠٠٠٥ صادر شده و فاقد كروز كنترل و رينگ آلومينيومی است.
پژو پارس سال:
دعوتنامه این خودرو برای مشتریان به قیمت ٨٦١٤٠٠٠٠ تومان و تخفیف ٧٣٠٠٠٠٠ تومان صادر گردیده بود که این دعوتنامه جدید با قیمت ٧٠٢٥١٣٠٠ تومان صادر شده و موعد تحویل خودرو نیز 120 روزه عنوان شده است.
پژو 405 SLX :
دعوتنامه پژو 405 SLX به مبلغ 76 میلیون تومان و تخفیف ٧٢٠٠٠٠٠ تومان صادر گردیده بود، که این دعوتنامه اصلاح شده و قیمت خودرو اکنون ٦٤٣٥٢٤٠٠ تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز 90 روزه است.
سورن:
برای مشتریانی که سورن ثبت نام کرده بودند، دعوتنامه‌ای با قیمت ٨٢٥٠٠٠٠٠ تومان و تخفیف ١٧٨٠٠٠٠ تومان صادر شده بود، که این دعوتنامه ابطال شده و پس از اصلاح، قیمت خودرو، ٧٤١٨٥٤٠٠ تومان اعلام شده و موعد تحویل خودرو نیز 100 روزه است.
رانا:
در دعوتنامه‌های اولیه، قیمت رانا ٧١٣٣٠٠٠٠ تومان به همراه تخفیف ٣٧٥٠٠٠٠ تومانی اعلام شده بود، که در نمونه اصلاح شده، قیمت جدید رانا ٦٢٦٠٩٤٠٠ تومان اعلام شده و موعد تحویل خودرو نیز 60 روزه اعلام شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/16
عجب!!
1398/5/16
فرمون ، دسته دنده و آینه های بغل هم خیلی واجب نیستن اونا رو هم حذف میکردین از روی ۲۰۷ قیمتش یه ۴-۵ میلیون دیگه میومد پایین !!!