موضوعات داغ

برنامه های عجیب فراری برای گسترش سبد محصولاتش

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
در هنگام برگزاری کنفرانس خبری Q2 2019 مدیرعامل شرکت خودروسازی فراری، آقای Louis Camilleri، این موضوع را عنوان کرد که به زودی 2 مدل جدید فراری توسط این شرکت بزرگ رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعات فراری های جدید در طی یک برنامه 2 هفته ای و در پیست اختصاصی فراری یعنی Fiorano Circuit برای نمایش قرار خواهند گرفت و همچنین طبق صحبت های آقای Camilleri به دنبال این رونمایی برای تعدادی از میهمانان از قبل دعوتنامه فرستاده شده است. اما بخش هیجان انگیز تر این خبر اینجاست که یکی از این دو مدل جدید در پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
در ادامه صحبت ها این موضوع عنوان شد که سال گذشته و در زمان رونمایی از خودروی فراری Purosangue نیز اشاراتی به این دو مدل جدید صورت گرفته بوده است.
از جمله حدس و گمان هایی که در رابطه با این رونمایی زده میشود میتوان به احتمال رونمایی از خودروی فوق سریع Spider 812 اشاره کرد اما قطعا و همانند همیشه این شرکت خودروسازی بزرگ به زودی مارا سورپرایز خواهد کرد
به خصوص که برنامه رونمایی از یک مدل کراس اوور نیز توسط فراری بسیار جدی شده است و بعید نیست که نسخه تولیدی از اولین شاسی بلند فراری تا سال 2022 راهی بازار شود. به طور کلی سوپر اسپرت ساز ایتالیایی قصد دارد تا با گسترش سبد محصولات خود، میزان فروش و سود آوری را افزایش دهد و از خودروسازی تولید محدود تبدیل به خودروسازی با ابعاد تولید انبوه کوچک شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد