موضوعات داغ

سانگ یانگ موسو به ناوگان راهداری انگلستان پیوست

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
راهداری بزرگراه در انگلستان به دنبال نوسازی ناوگان خودروهای خود است و پس از بررسی‌ها، قرارداد جدیدی را با شرکت خودروسازی سانگ یانگ منعقد کرده است. طبق این قرارداد، 32 دستگاه پیکاپ سانگ یانگ موسو در اختیار ناوگان راهداری بزرگراه‌های انگلستان قرار خواهد گرفت تا در بزرگراه‌های شمال غربی، جنوب شرقی و میدلندز مستقر شوند.
نیک هریس، مدیر اجرایی راهداری انگلستان در این‌باره می‌گوید: این قرارداد به ما کمک می‌کند تا شبکه عظیم خود را آماده به کار نگه داریم و خدمات مناسبی را به رانندگان در جاده‌ها و بزرگراه‌های انگلستان ارایه دهیم. لوازم اساسی برای ایمن سازی جاده به خوبی در این پیکاپ جای می‌گیرد و ارایه خدمات باکیفیت به مشتریان، با استفاده از سانگ یانگ موسو به خوبی امکان پذیر است. وسایل نقلیه‌ای که ما استفاده می‌کنیم، باید مقرون به صرفه، قابل اعتماد و همه کاره باشند، که سانگ یانگ موسو این ویژگی‌ها را دارد.
نسخه‌های تحویل شده توسط سانگ یانگ به راهداری انگلستان، توسط Babcock International شخصی سازی شده‌اند، در حاشیه آنها از رنگ آمیزی پرتقالی و زرد استفاده شده است، و مجهز به سیستم نورپردازی 360 درجه هستند. نیک لیر، مدیرعامل نمایندگی سانگ یانگ در بریتانیا، از خرید موسو توسط راهداری انگلستان ابراز خوشحالی می‌کند و شناخته شدن محصولات سانگ یانگ، به عنوان خودروهایی مقرون به صرفه، همه کاره و قابل اعتماد را موجب اعتماد شرکتش می‌داند. تاکنون خودروهای این شرکت، و به خصوص سانگ یانگ موسو ، توسط موسسات دولتی انگلستان، نظیر آتش نشانی، اورژانس، نیروهای پلیس و سازمان‌های خدماتی شهرداری به کار گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد