موضوعات داغ

صدور مجوز دو ماهه تردد خودروهای مناطق آزاد توسط گمرک تخلف است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سیدکمال هادیان ‌فر رئیس پلیس راهور ناجا درباره مدت زمان مرخصی خودروهای مناطق آزاد برای تردد در کشور، گفت: مدت زمان تردد برای خودروهای مناطق آزاد در کشور یک ماه است و مجوزی که اخیرا گمرک برای تردد پیوسته دوماهه برای خودروها صادر کرده، تخلف است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: تا کنون چندین خودرو مناطق آزاد بخصوص خودروهای مناطق آزاد کیش به دلیل تخلف گمرک در صدور مجوز تردد دوماهه برای آنها، در استان‌های همچون شیراز، اصفهان و تهران توقیف شده‌اند. البته این خودروها با نزدیکی به ایام عید قربان و غدیر، دستور رهاسازی و بازگشت به مناطق آزاد صادر شده است.
سردار هادیان‌فر در پایان بیان داشت: ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی مناطق آزاد به کشور به جز خودروهای آمریکایی و خودروهای خاص مانند لامبورگینی و بوگاتی و .... و خودروهای به رنگ طلایی که ورود آنها به کشور ممنوع است، سایر خودروها مشکلی برای ورود به کشور ندارند. همچنین خودروهای کشورهای همسایه به دلیل موضوع گردشگری، منعی برای تردد در کشور ندارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/22
بله خودروهای کشور های همسایه اگه ساخت قلب آمریکا هم که باشن به راحتی می تونن بیان و طولانی مدت بمونن، ولی یک ایرانی که چند سال قبل از قانون های مسخره اینا ماشین آمریکایی در منطقه آزاد خریداری کرده نه تنها ماشینش افت شدید قیمتی داشته بلکه یه زندانیه و حق خروج از منطقرو نداره واقعا با این کارشون ضربه شدیدی به آمریکا زدن قدم بعدی تحریم کردن صادرات پراید به آمریکاس ... ایران تنها کشوریه که مردم خودش هیچ حقی ندارن ولی برای خارجیای همسایه سنگ تموم می ذاره