موضوعات داغ

۴۸۰۴۸ شماره تماس پیگیری اشیاء گمشده در تاکسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علی صابری مسئول مرکز پیگیری اشیاء گمشده تاکسیرانی اظهار داشت: شهروندانی که شی یا وسیله‌ای را در تاکسی جا بگذارند، می‌توانند با شماره ۴۸۰۴۸ تماس گرفته و موضوع را به ستاد اشیاء گمشده اطلاع دهند و پیگیر وسیله گمشده خود شوند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: رانندگان تاکسی توجیه هستند و اگر وسیله‌ای در تاکسی جا ماند آن را تحویل واحد اشیاء گمشده می‌دهند. البته در بعضی مواقع راننده متوجه جا ماندن شی در تاکسی نمی‌شود و ممکن است مسافران نیز آن را تحویل راننده ندهند.
مسئول مرکز پیگیری اشیاء گمشده تاکسیرانی در ادامه بیان داشت: روزانه حدود ۳۰ تماس با سامانه اشیاء گمشده گرفته می‌شود. در تماس‌های شهروندان برای پیگیری اشیاء گمشده خود، تلفن همراه بیشتری شی جا مانده درون تاکسی بوده است. بعد از آن کیف، مدارک و کلید بیشترین وسیله جا مانده در تاکسی هستند.
صابری در ادامه تصریح کرد: قطعا اگر شی یا وسیله‌ای در تاکسی جا بماند، رانندگان تاکسی آن را تحویل می‌دهند. در هفته گذشته یکی از رانندگان یک صلوات شمار را تحویل داد.
وی در پایان گفت: چند روز پیش نیز یکی از شهروندان سراسیمه به سازمان تاکسیرانی مراجعه و اعلام داد که کیف حامل طلاهای عروسی پسرش که قیمتی حدود ۱۰۰ میلیون تومان داشته در یک تاکسی جا مانده و این در حالی بود که این کیف پیش از این تحویل ستاد داده شده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد