موضوعات داغ

قیمت خودروهای وارداتی در اواخر مرداد ماه ۹۸ + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار خودروی کشور همچنان نوسان دارد. نباید بر روی کاهش قیمت مقطعی خودروها در بازار حساب باز کرد و بیشترین تاثیر روند کاهشی فعلی را نیز می توانیم بر روی خودروهای وارداتی شاهد باشیم که به طور مستقیم با ارز سروکار دارند و نوسانات اندک نرخ ارز می تواند بر روی تغییر چندین میلیون تومانی قیمت آنان تاثیرگذار باشد. حال پیرو این موضوع، در ادامه جدولی از آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهیه شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را به نقل از اقتصاد آنلاین در جدول زیر شاهد باشید.
قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودروهای وارداتی


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/26
به ضرس قاطع اعلام میکنم که قیمت های فوق صرفاً جنبه اعلامی دارند که از طرف فروشندگان خودرو اعلام میشود و هیچ خریداری برای این قیمت ها نیست!
تمامی عزیزانی که قصد خرید خودرو با پول نقد رو دارند میتوانند با قیمتهایی بسیار پایینتر خودرو مورد نظرشون رو بخرند : به طور مثال لکسوز Nx300h fsport صفر کیلومتر با قیمت ۱۰۷۰ قابل خریداریست و یا نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر با قیمت ۸۱۰ میلیون که البته باز هم مشتری برایشان نیست و داخل نمایشگاه خاک میخورند !!!تیگوان ۲۰۱۸ صفر کیلومتر با مبلغ ۸۴۵ میلیون. اگرچه برای سوناتا هیبرید GLS plus آگهی هایی با قیمت ۶۹۰ میلیون و حتی بیشتر وجود دارد ولی با پول نقد امروز امکان خرید صفرکیلومتر آن با قیمت ۵۸۰ میلیون هم میسر است !! و به همین ترتیب در مورد مابقی خودرو ها هم اینچنین است!