موضوعات داغ

هایپرکار جدید بوگاتی با تلنگری به گذشته معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بوگاتی بار دیگر در فستیوال Pebble Beach یکی دیگر از جدیدترین محصولات منحصربه فرد و ابرگران خود را معرفی کرد. بوگاتی Centodieci، ترکیبی از گذشته پربار و با ارزش بوگاتی و زمان حال مدرن و پیشرفته این شرکت خواهد بود که به مناسبت 110 سالگی تاسیس این کمپانی خودروسازی معرفی شده و در واقع ادای احترامی به خودروی منحصربه فرد EB110 مربوط به دهه 90 میلادی خواهد بود، هرچند بوگاتی تولید و عرضه آن به مشتریان را تنها به 10 دستگاه محدود کرده است و هریک از آنان قیمت پایه 8 میلیون یورو یا چیزی معادل 8.9 میلیون دلار خواهد داشت.
طراحی بوگاتی Centodieci کاملا غیرقابل توصیف از سایر بوگاتی های مدرن است، اما به راحتی می توان الگوبرداری از طراحی خودروی افسانه ای بوگاتی EB110 را در چهره این اتومبیل شاهد بود و آن هم قسمت جلوی اتومبیل و طراحی جلوپنجره آن خواهد بود که یک ورودی کوچک هوا درست همانند بوگاتی EB110 در مرکز سپر دارد، ولی بوگاتی اطراف آن را ورودی های بزرگ هوا قالب گیری کرده است تا در کنار 5 ورودی گردی شکل هوا که در اطراف بدنه اتومبیل طراحی شده است، از لحاظ خنک کاری مشکلی برای پیشرانه 8 لیتری بوگاتی Centodieci وجود نداشته باشد.

هایپرکار جدید بوگاتی با تلنگری به گذشته معرفی شد

هایپرکار جدید بوگاتی با تلنگری به گذشته معرفی شد


در بخش فنی موتور شانزده سیلندر 8 لیتری بوگاتی وجود دارد که با میزان خروجی قدرت 1600 اسب بخاری می تواند شتاب صفر تا صد 2.4 ثانیه، شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت حدودا 6.1 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 300 کیلومتر برساعت حدودا 13.1 ثانیه داشته باشد، هرچند سقف سرعت آن توسط محدود کننده های الکترونیکی بر روی 380 کیلومتربرساعت محدود شده است.
شاید خودروی بوگاتی Centodieci به رنگ کاملا سفید معرفی شده باشد، اما مدیرعامل کمپانی خودروسازی بوگاتی می گوید که مشتریان می توانند این اتومبیل را به رنگ دلخواه خود سفارش دهند. به عبارتی ساده تر افرادی که حاضر هستند میلیون ها دلار برای خرید یک خودروی هایپرکار منحصربه فرد هزینه کنند، آنچه را که می خواهند می توانند انتخاب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد