موضوعات داغ

درگ دوج دیمن و کاوازاکی نینجا ZX-14R، حقارت تضمینی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مسابقات درگ بین ماشین و موتور همیشه جذابیت خاصی دارند و امروزه نظرات بیشتری را به خودشان جلب می‌کنند. این بار شاهد مسابقه درگ دوتا از غول‌های سریع یعنی دوج چلنجر SRT دیمن و کاوازاکی نینجا ZX-14R هستیم.
خوشبختانه راننده ماشین و موتور تصمیم گرفتند این مسابقه را در مسیر مسابقه‌ای برگزار کنند و با خارج شدن از خیابان‌ها امنیت خود و دیگران را تامین کرده‌اند.
مشخصات دوج و کاوازاکی فوق العاده هستند و برای نمایش این نکته گفتن توان خروجی آن‌ها کافی است: ۸۴۰ اسب بخار در برابر ۲۰۰ اسب بخار.
این دوج و کاوازاکی هر دو آپگرید شده‌اند، مثلا دیمن از چرخ‌های بیدلاک استفاده می‌کند که از همان ابتدا از تمام قدرت ماشین استفاده می‌کنند – موتور ۶.۲ لیتری V8 آن هم احتمالا آپگرید شده باشد.
موتور ZX-14R قسمت پشتی طویلی دارد، اما به این معنی نیست که راننده می‌تواند پس از جلو افتادن در مسابقه روی آن بخوابد.
به این نکته توجه کنید که این ماشین و موتور در شرایطی مسابقه می‌دهند که به نفع وسایل نقلیه چهارچرخ است، چون مسیر مسابقه فقط ۲۰۰ متر می باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/31
با این مدل کاوازاکی کاری ندارم ولی وقتی کاوازاکی اچ تو آر میتونه فرمول یک رو شکست بده فک نکنم جوجه هایی مثل مکلارن و لافراری بتونن عرض اندام کنن چه برسه دوج که واقعیتش با روی کاغد متفاوته😕
1398/9/15
عزیز فکر نمیکنی لافراری تو سرعت نهایی از همشون سریعتره؟ماشینای فرمول یک بخاطر وزن سبک شتاب زیادی دارن سرعت چندانی ندارن.