موضوعات داغ

آپشن جالب جیپ گلادیاتور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از یک روز آفرود سواری در کوه و بیابان جیپ با یک آپشن جالب می‌خواهد خستگی را از تن رانندگان مدل گلادیاتور بیرون کند. برای این کار جیپ یک اسپیکر بلوتوث قابل جداسازی را به صورت آپشن در گلادیاتور عرضه می‌کند. این اسپیکر بلوتوث در پشت صندلی های عقبی نصب می شود و قابلیت جدا شدن را هم دارد. قیمت این آپشن 295 دلار است.
این اسپیکر از نظر کارایی مانند اسپیکرهای پرتابل دیگری است که در بازار می توانید پیدا کنید. از مشخصات دیگر این اسپیکر می توان به ضد آب بودن و قابلیت شارژ در خودرو را عنوان کرد. این اسپیکر تا 30 دقیقه زیر آب دوام می آورد و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. برای حفاظت در برابر گرد و خاک در کنتاکت های این اسپیکر از طلا استفاده شده است.

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور

از دیگر قابلیت های این اسپیکر این است که اگر دو جیپ گلادیاتور مجهز این اسپیکر در کنار هم باشند می توان با یک اپلیکیشن بلندگوها را به هم وصل کرد و از موسیقی استریو لذت برد. امکان اتصال به اسپیکر هم با بلوتوث و هم با پورت USB وجود دارد.
جیپ در ساخت آپشن های جالب برای موزیک گوش دادن سابقه دارد. در مدل پاتریوت که دیگر تولید نمی شود هم اسپیکرهای تاشویی درون صندوق وجود داشتند که در هنگام استفاده از صندوق عقب می شد از صدای آنها لذت برد.

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور

جیپ گلادیاتور دارای قیمت پایه ی 33 هزار دلار است و در نسخه های فول آپشن قیمت آن به 56 هزار دلار هم می رسد. به نظر می رسد که این آپشن با بازخورد خوبی از سوی خریداران مواجه شده است و اکثر خریداران جدید جیپ گلادیاتور ترجیح می دهند خودروی خود را با آپشن های زیادی خریداری کنند. جیپ گلادیاتور 2020 در بخش فنی از یک موتور 3.6 لیتری V6 دیزلی به قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتون متر بهره مند است. این موتور که از سال 2020 به موتورهای قابل انتخاب این خودرو اضافه شده است در کنار یک گیربکس 8 دنده ی خودکار عرضه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد