موضوعات داغ

سرقت‌های میلیونی با پوشش مامور امداد خودرو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی کلانتری عباس آباد اقدام به دستگیری سارق حرفه ای کرده که به عنوان کارمند امداد خودرو نسبت به سرقت و زورگیری از شهروندان اقدام کرده است.
به نقل از ایسنا، این سارق با لباس امداد خودرو و موتورسیکلت ای که به تجهیزات امداد خودرو مجهز بوده رانندگان مسن را طعمه قرار داده و از آن ها سرقت و زورگیری کرده است.
این متهم با لباس امداد خودرو و با موتور سیکلت خاص این شرکت به خودروهای زیان دیدگان نزدیک شده و عنوان می کرد که خودروهای آن دارای نقص فنی بوده و باید در محل تعمیر شود.
وی در ادامه و به منظور تعمیر خودروهای این افراد از آن ها درخواست مبلغ ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان کرده که باید به حساب امداد خودرو واریز شود. این مبلغ باید از طریق عابر بانک و مستقیماً به حساب شرکت واریز می شد که به همین جهت مالباختگان به پای عابر بانک کشیده می شدند.
در ادامه متهم اقدام به چک کردن حساب این افراد کرده و اگر حساب آن ها بیش از سه میلیون تومان اعتبار داشته با تهدید و به کمک گاز اشک آور اقدام به سرقت کارت آنها و متواری شدن می کرد. اگر مبلغ درون حساب این افراد کمتر از سه میلیون تومان بوده متهم اقدام به انتقال وجه کرده و پس از تحویل کارت به متهمین از محل متواری می شد.
گفته می شود متهم فردی ۳۲ ساله دارای دو سال سابقه کیفری به دلیل سرقت و مواد مخدر است.
بر اساس تحقیقات انجام شده از جانب پلیس این متهم ارتباطی با شرکت‌های خودروسازی نداشته و تنها از روی لباس آنها سوء استفاده کرده است. تا کنون ۱۰ شاکی در محدوده کلانتری عباس آباد و ۱۷ شاکی در دیگر کلانتری‌ها و پلیس های آگاهی موفق به شناسایی این متهم شده اند. البته احتمال می‌رود تعداد شاکیان این فرد بیشتر نیز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد