موضوعات داغ

رونمایی پژو از دو ون کاروان برای ماجراجو‌های اروپایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ون کاروان‌ها در اشکال و ابعاد مختلفی عرضه می‌شوند، اما معمولا شاهد نسخه‌های بزرگی از این مدل خودروها هستیم. برخی از این ون‌ها از یک خانه هم بزرگتر هستند و برای پیمودن مریخ از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین مدل‌های کوچک که به دلیل استفاده بهینه از فضا ما را شیفته خود می‌کنند. این ون‌های پژو جدید هم جزو دسته دوم قرار می‌گیرند.
اولین آن‌ها براساس پژو پارتنر طراحی شده که تولید آن برعهده شرکت آلمانی آلپین کمپر است. در نگاه اول متوجه نخواهید شد این ون نقره‌ای مخصوص ماجراجویی‌های آخر هفته طراحی شده اما این بخشی از جذابیت این ون پژو است. یک سایه‌بان چسبیده به سقف تنها چیزی است که نشان می‌دهد این یک ون کاروان است.
ون پژو

ون پژو

یک کاناپه فضای سمت چپ ون را دربر گرفته که به تخت خوابی دونفره تبدیل می‌شود. یک آشپزخانه در سمت راست قرار دارد که سینک و اجاق گاز هم بخشی از آن هستند. فضای بار کافی در زیر کاناپه و آشپزخانه وجود دارد، که این ون را به گزینه مناسبی برای سفرهای آخرهفته تبدیل می‌کند.
مدل گرانتر پژو تراولر نام دارد – یک ون سه ردیفه که فضای بیشتری ارائه می‌دهد اما هنوز هم در دسته رانندگی آسان قرار می‌گیرد. این مدل به شکل یک ماژول کاروان برای نصب در انواع ون‌ها طراحی شده است. این ماژول به نام ایشر باکس فضای بیشتری نسبت به نسخه‌های سنتی مثل پارتنر اشغال می‌کند. این ون تخت خوابی راحت دارد که قسمت پشتی را کاملا دربر می‌گیرد، و اجزای آشپزخانه شامل دو اجاق گاز، سینک و فضایی برای کولر هستند.
پژو در مراسم کاروان سالن ۲۰۱۹ دوسلدورف از هردوی این ون‌ها رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد