موضوعات داغ

وزیر صنعت: ۶ پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
وزیر صنعت معدن و تجارت به تازه ای در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی عنوان کرد که در حال حاضر ۶ پرونده تعزیراتی برای خودروسازان در جریان است که از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پیگیر اجرای آنها هستیم.
به نقل از ایسنا، رضا رحمانی توضیح داد که پیگیر وضعیت افرادی که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون خودروهای خود را دریافت نکرده اند نیز می باشیم که از جمله این افراد می توان به متقاضیان خودروهای کوییک اشاره کرد.
وزیر صنعت با اشاره به مشکلاتی که بعد از اعمال تحریم‌ها در تولید برخی از خودروها ایجاد شد، تصریح کرد برای حل مشکل ثبت‌نام‌کنندگان راه‌حل‌هایی ارائه کردیم. برخی مواقع خودروی متناسب نداریم که ناچاریم با مشتری مصالحه کنیم و زمانی که امکان تولید خودرو وجود نداشته باشد با جایگزین کردن نوع خودرو رضایت مشتری را جلب کنیم.
وی همچنین در خصوص کنترل بازار خودرو نیز عنوان کرد که برای جلوگیری از افزایش قیمت احتیاج به افزایش تولید است. تولید خودرو خارجی و تامین قطعات آنها در شرایط فعلی مشکل بوده اما امید می رود که با اصلاح وضعیت فعلی بازار، گرانی خودرو تا حد زیادی مهار شود.
رحمانی در پایان در خصوص نوسازی ناوگان تجاری نیز توضیح داد ۲۰۲ هزار خودرو که ۱۹ هزار خودروی آن اتوبوس و عمومی است با تخصیص ۱۱ هزار میلیارد تومان از سوی دولت بازسازی می‌شود که ۲۰ درصد قیمت خودرو را مشتریان پرداخت می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد