موضوعات داغ

ورود موتورسیکلت های بالای 250 سی سی گردشگران خارجی به کشور آزاد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور اظهار داشت: سفر با وسایط نقلیه موتوری به عنوان یکی از عناصر گردشگری طرفداران زیادی در دنیا دارد. از این رو با پیگیری مداوم و در پی صدور بخشنامه هایی از سوی پلیس راهور و گمرک کشور، ورود موقت موتورسیکلت های بالای 250 سی سی گردشگران خارجی به کشور آزاد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، وی ادامه داد: این ممنوعیت باعث غافلگیری و نارضایتی گردشگران و کلوپ های اتومبیلرانی و جهانگردی شده بود و ما شاهد کاهش ورود رالی تورهای موتورسیکلت های خارجی و وارد آمدن خسارت مادی و معنوی بر صنعت گردشگری کشور بودیم.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در ادامه بیان داشت: پیرو دستور دکتر علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص رفع این ممنوعیت در جهت رونق صنعت گردشکری کشور، اقدامات لازم برای ورود موتورسیکلت های بالای 250 سی سی انجام شد.
افشاری در ادامه افزود:کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با پیگیری نامه های دکتر مونسان و برگزاری جلسه با مدیران نهادهای مربوطه نقش مهمی در رفع این ممنوعیت داشت. خوشبختانه این پیگیری ها نتیجه داد و طی بخشنامه های از سوی پلیس راهور و گمرک کشور، ورود موقت موتورسیکلت های بالای 250 سی سی گردشگران خارجی به کشور آزاد شد.
وی در پایان گفت: بلافاصله بعد از رفع این ممنوعیت تور موتورسواران کشورهای ایتالیا، فرانسه و پاکستان با ملیت های مختلف وارد کشور شد و از جاذبه های گردشگری کشور بازدید کردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد