موضوعات داغ

تلاش برای شکستن رکورد سرعت قربانی گرفت، سریع ترین زن جهان کشته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
امروز خبر غم انگیزی از دنیای خودرو و جهان مسابقات داریم، زیرا در تاریخ 27 اوت امسال، یعنی همین چند روز پیش "جسی کامبز" راننده مشهور، عاشق دنیای اتومبیل و از همه مهمتر سریع‌ترین زن جهان بر روی اتومبیل های چهارچرخ هنگام آخرین تلاش خود برای ثبت یک رکورد جدید در دنیای اتومبیل، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
به گزارش منابع خبری، "جسی کامبز" راننده مشهور آمریکایی و متولد شهر "رپید سیتی" ایالت داکوتای جنوبی، هنگام تلاش برای ثبت یک رکورد جدید سرعت در دنیای خودرو دچار حادثه شد و درحالی که تنها 36 سال سن داشت، جان خود را از دست داد.
این خبر برای اولین بار از سوی "KTVZ نیوز" اعلام شد و محل حادثه در صحرای "الورد" و در تاریخ 27 اوت 2019 بوده است. دریاچه خشک در بخش جنوب شرقی ایالت اورگن بارها میزبان این راننده فقید و سریع ترین زن جهان بر روی چهار چرخ بوده است و تمامی رکوردهای خود را در این محل به ثبت رسانده است. اما آخرین تلاش او برای ثبت رکورد سرعت جدید تبدیل به آخرین لحظات زندگی وی نیز شده است. در حال حاضر اطلاعات دقیق و جزییات زیادی از نحوه حادثه و یا فیلم حادثه منتشر نشده است، اما خبر مرگ وی روز گذشته توسط یکی از اعضای تیم مسابقه ای "جسی کامبز" در صفحه اینستاگرام شخصی او منتشر شد تا خبر مرگ سریع‌ترین زن جهان بر روی چهارچرخ تایید کامل شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد