موضوعات داغ

پیشنهاد شورولت برای فورد سواران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر مالک یک فورد موستانگ باشید و بخواهید یک ماسل کار از برند دیگر را بخرید بهتر است شورولت کامارو را انتخاب کنید چون شورولت به کسانی که موستانگ داشته باشند و بخواهند کاماروی جدید را بخرند 2500 دلار تخفیف می دهد.
شورولت این تصمیم را برای ترغیب مالکان موستانگ به خرید کامارو اتخاذ کرده است. این برنامه شامل تمامی مدل های کامارو از مدل پایه ی LS گرفته تا مدل پرچمدار ZL1 می شود. کسانی واجد شرایط این تخفیف هستند که حداقل 30 روز از تحویل موستانگ آنها گذشته باشد یا یک موستانگ را به صورت لیزینگی داشته باشند.

شورولت کامارو

شورولت کامارو

شورولت اخیرا با کاهش فروش کامارو مواجه شده بود به طوری که در نیمه ی اول سال 2018 تنها 24 هزار دستگاه کامارو به فروش رفت. این در حالی است که موستانگ در زمان مشابهی توانسته به فروش بیش از 38 هزار دستگاه دست پیدا کند. دوج چلنجر نیز در همان بازه 28 هزار دستگاه فروش داشت.

شورولت کامارو

شورولت کامارو

شورولت برای سال 2020 جلوپنجره ی جدیدی برای کامارو طراحی کرده است و یک تیپ جدید به نام LT1 هم به تیپ های این خودرو افزوده شده است. شورولت با این وجود احتمالا در سال 2023 تولید کامارو را متوقف خواهد کرد. ولی این احتمال نیز وجود دارد که این ماسل کارها به صورت برقی تولید شوند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/23
من دوست دارم ماشین شورولت و غیر
من از شما می خواهم کمک بگیرم که قیمت
ارزان کردن توی شبکه ایتنرنتی بگذاری و من و خانواده های مختلف از شما و نماینده گان بخریند