موضوعات داغ

تعیین تکلیف کوئیک‌های معوق

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته‌های قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا، این شرکت خودروسازی نهایتا تا 35 روز دیگر تمامی تعهدات معوق مربوط به خودرو کوئیک را صفر خواهد کرد.
به نقل از اکوایران، مجید باقری خوزانی در ادامه افزود تعداد زیاد خودرو کوئیک به دلیل کمبود قطعه در پارکینگ های سایپا دپو شده بودند که توانستند در تعطیلات اخیر خودروسازان آنها را تکمیل کنیم. بنابراین نهایتاً از ۳۰ تا ۳۵ روز دیگر تمامی کوئیک‌های معوقه به دست مشتریان آن ها خواهد رسید.
وی همچنین توضیح داد که علاوه بر سود مشارکت، سود تاخیر نیز از روزی که قرار بوده کوئیک‌ ها به دست خریداران آنها برسد محاسبه و پرداخت خواهد شد.
قائم‌مقام فروش سایپا در خصوص تعهدات معوق برلیانس و ساندرو نیز توضیح داد که به دلیل خلف وعده شرکای خارجی، نتوانستیم تولید رنو و برلیانس را ادامه دهیم، بنابراین ثبت نام‌کنندگان خودروهای موردنظر می‌توانند در طرح دریافت محصولات جایگزین شرکت کرده یا با دریافت سودی بالاتر از حد متعارف (۴۵ درصد)، انصراف خود را اعلام کنند.
باقری در انتها در واکنش به گلایه مشتریان مبنی بر اینکه سایپا خودروهای جایگزین را نیز دیر تحویل می‌دهد، تاکید کرد:در حال حاضر میانگین تحویل خودرو به مشتریانی که در طرح تبدیل محصول شرکت کرده‌اند، به ۳۵ روز رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد