موضوعات داغ

هیوندای ولستر 2020 ، آماده ورود به بازار می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کره‌ای هیوندای اعلام کرده که بزودی نسخه جدیدی از ولستر را در برخی بازارها عرضه خواهد کرد. این شرکت، برخی جزئیات هیوندای ولستر 2020 را اعلام نموده است. این کوپه کره‌ای، از جلوپنجره و زبان طراحی جدیدی، مشابه دیگر محصولات هیوندای بهره می‌برد که به جلوپنجره مشبک آبشاری شهرت دارد. چراغ‌های جلو کاملا تغییر پیدا کرده‌اند و ورودی هوای بزرگی را نسبت به نسل قبلی در ولستر 2020 شاهد هستیم. رینگ‌ها طرحی قوس دار دارند و شخصیتی اسپرت‌تر به هیوندای ولستر بخشیده‌اند، در حالی‌که قسمت عقبی تقریبا دست نخورده باقی مانده و هیوندای صلاح ندانسته تا طراحی عقب خودرو را دستخوش تغییرات کند.
در کابین، شاهد نصب یک سیستم سرگرمی اصلاح شده، مجهز به صفحه لمسی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی هستیم. صندلی‌های جلو گرمکن و سردکن دارند، و همچنین امکاناتی همچون شارژر بیسیم تلفن همراه، هد آپ دیسپلی، سانروف و سیستم صوتی با هشت بلندگو در هیوندای ولستر جدید هستیم. تمامی تیپ‌های هیوندای ولستر، مجهز به پکیج ایمنی SmartSense هستند که شامل هشدار برخورد از جلو، کمک به جلوگیری از برخورد جلو و سیستم نگهدارنده بین خطوط است.
هیوندای ولستر 2020

هیوندای ولستر 2020

یکی از مهم‌ترین بازارها برای هیوندای ولستر جدید، بازار نیوزیلند است. هیوندای قصد دارد ولستر جدید را با دو موتور در نیوزیلند عرضه کند. یک مدل مجهز به موتور دولیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار قدرت و 180 نیوتون متر گشتاور تولید کند. موتور دیگر، 1.5 لیتری توربو است که 201 اسب بخار قدرت و 265 نیوتون متر گشتاور ارایه می‌دهد. هر دو خودرو در تیپ پایه با جعبه دنده شش سرعته دستی عرضه می‌شوند، اما اگر مایل به خرید نسخه اتوماتیک باشید، هیوندای گیربکس شش سرعته اتوماتیک بر روی نسخه دولیتری و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه بر روی نسخه 1.5 لیتری توربوشارژر را به شما ارایه خواهد کرد. تیپ‌های مجهز به موتور توربوشارژر، علاوه بر یک صفحه نمایش هشت اینچی بزرگتر، از رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از عقب و سیستم کنترل هوشمند چراغ‌ها بهره می‌برند. بالاترین تیپ که مجهز به موتور توربوشارژر و گیربکس دوکلاچه است، کروز کنترل هوشمند نیز دارد. به زودی تاریخ عرضه رسمی و قیمت هیوندای ولستر 2020 توسط این شرکت کره‌ای اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/22
واقعاً افتضاح شده
1398/6/24
مگه قبلش چی بود؟!
1398/6/24
تو خوبی ، برو سر درس و مشقت
1398/6/22
همین الان نسخه دولیتری توربو با دویست و پنجاه اسب رو میشه از سایتش سفارش داد کجا رو می‌خونی شما؟
1398/6/23
طراحی بی نقص ، دمتون گرم