موضوعات داغ

حضور قاتل X6 در فرانکفورت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز مدل 2020 شاسی بلند کوپه ی GLE 53 را برای رونمایی رسمی به نمایشگاه خودروی فرانکفورت آورده است. مدل کوپه‌ ی GLE نه تنها دارای بدنه ای متفاوت با نسخه ی SUV است بلکه ارتفاع آن نیز 6 سانتی متر پایین تر آمده است تا قابلیت های اسپرتی بیشتری داشته باشد.
با وجود کاهش ارتفاع اما این خودرو در مقایسه با مدل قبلی خود تقریبا از هر نظر بزرگ تر شده است و حتی برای افزایش فضای اتاق فاصله ی محوری آن نیز افزایش پیدا کرده است. از دیگر تغییرات جدید این خودرو باید به وجود سیستم MBUX در کابین اشاره کرد.

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

در بخش فنی GLE 53 مرسدس بنز از یک موتور هیبریدی 3 لیتری از نوع سیلندر خطی استفاده کرده است. موتور برقی کوچک در این خودرو 21 اسب بخار قدرت و 250 نیوتون متر گشتاور دارد. مجموع قدرت دو موتور برقی و بنزینی در این خودرو به 429 اسب بخار و گشتاور آن به 521 نیوتون متر می رسد.

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

موتور 6 سیلندر خطی این خودرو به یک توربوشارژر معمولی و یک توربوشارژر برقی مجهز است تا تاخیر اولیه در حرکت را به حداقل ممکن برساند. گیربکس خودرو نیز 9 دنده ی اتوماتیک است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ انتقال می دهد.

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

مرسدس بنز GLE 53 کوپه

مرسدس بنز شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل را 5.3 ثانیه و حداکثر سرعت محدود شده ی آن را 250 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است.
از امکانات استاندارد GLE 53 کوپه می توان به سیستم AMG Ride Control، سیستم تعلیق بادی و هفت حالت رانندگی شامل 5 حالت برای جاده و دو حالت برای آفرود اشاره نمود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد