موضوعات داغ

کاهش قیمت خودرو، منجر به ورود مشتریان واقعی به بازار شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته‌های رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو قیمت خودرو در طی یک ماه گذشته روند نزولی به خود گرفته و همین موضوع سبب شده است که مشتریان واقعی به تدریج وارد بازار خودرو کشورمان شوند.
به نقل از جوان خودرو، سعید معتمدی در این خصوص توضیح داد کاهش قیمت خودرو سبب کاهش جذابیت سرمایه‌گذاری در این صنعت شده و با این کار به تدریج مشتریان واقعی وارد بازار خودرو خواهند شد.
عضو اتاق اصناف تهران در ادامه افزود که قیمت خودروها به تدریج در حال کاهش بوده و در دراز مدت اثر آن بیشتر مشخص خواهد شد. با افزایش تولید خودرو و افزایش عرضه خودروهای تولیدی به بازار این روند تشدید نیز خواهد شد.
معتمدی در ادامه عنوان کرد که افرادی که به دنبال خرید خودرو به عنوان کالای مصرفی هستند نیت خود را عملیاتی خواهند کرد اما اگر خریداران به دنبال ارتقاء خودرو خود هستند توصیه می شود که از خرید خودرو انصراف داده و کمی صبر کنند.
وی در انتها یادآور شد که بسیاری از کسانی که به خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه کرده و اقدام به خرید و دپوی خودرو کرده بودند، خودروهای خود را وارد بازار کرده و چون هم مشتری در بازار نیست و هم قیمت های اعلامی شان طرفداری ندارد مجبور شده اند با قیمت های پایین تر خودروهایشان را بفروشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/23
جهان سوم از نوع ایرانی!!! مسخره بازی در حد نهایت در کنار سکوت مسولین. از مجلس انتظار داشتیم که نمایندگان ابهر و زنجان نشان دادند این انتظار کاملا احمقانه است. نماینده به دنبال جیب خود و اینده خود و گه زادهاشه نه ملت بدبخت.