موضوعات داغ

افزایش نرخ کرایه های سرویس مدارس

عکس مطلب اول
شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: شورای شهر پنجم از ابتدای آغاز فعالیت خود در زمینه ایمن سازی حمل و نقل دانش آموزان دغدغه داشت و به همین منظور طرح فوریت دار ارائه کرد و شرکت های تحت نظر تاکسیرانی ضابطه مند تر شدند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، وی ادامه داد: امسال سامانه سپند توسط آموزش و پرورش معرفی شده است و مدارس باید تاکسی های مورد تایید تاکسیرانی را استفاده کنند. وی در ادامه درباره نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: طبق قانون افزایش نرخ سرویس مدارس بر اساس نرخ تورم خواهد بود و امسال حدود 20 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.
عضو شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت: امسال سرویس مدارس مورد تایید تاکسیرانی دارای بارکد شده اند و خانواده ها می توانند سرویس فرزند خود را ردیابی کنند. وی افزود: برای ما سلامتی و ایمنی آینده سازان کشور در هنگام حمل و نقل بسیار مهم است و باید این مورد در تهران الگویی جامع داشته باشد تا سایر استان ها بتوانند از آن بهره ببرند.
شهربانو امانی در پایان گفت: 30 درصد رانندگان سرویس مدارس را خانم ها تشکیل می دهند. خانواده ها در صورتی که فرزندشان راننده غیرمجاز داشته باشد، می تواند به سازمان تاکسیرانی اعلام کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد