موضوعات داغ

تصاویری از تغییر چهره جک S7 منتشر شد

عکس مطلب اول
شرکت جک در نمایشگاه اتومبیل چانگدو 2019 چین اعلام نموده بود که پس از جک A5 سایر خودروهای سبک این شرکت نیز براساس زبان طراحی جدید این شرکت دچار تغییراتی خواهند شد . این زبان طراحی با عنوان "دوره سوم خودروهای سواری جک" معرفی شده‌است .
جک S7

جک S7

در هفته گذشته شرکت جک تصاویری گرافیکی از تغییر چهره جک S7 منتشر نمود . در این تصاویر نیز عناصر زبان طراحی جدید شرکت جک مشاهده می‌شوند . بارزترین عنصر این زبان طراحی ، جلو پنجره شش ضلعی با خطوط عمودی متقعر می‌باشد . چراغ روشنایی در روز جک S7 فیس لیفت به صورت یک چراغ کشیده و باریک در قسمت بالای نمای جلو نصب شده و چراغ‌های اصلی کمی پائین‌تر از آنها قرار دارند . شاید از همین الان عده‌ای بگویند که نمای جلویی جک S7 فیس لیفت جدید کپی از نمای جلوی هیوندای سانتافه جدید ‌است ، ولی این طرح قبلاً در محصولات شرکت‌های خودروسازی دیگری از جمله محصولات شرکت بائوجان چینی نیز دیده شده‌است .
جک S7

جک S7

قبلاً عده‌ای جلو پنجره جدید جک A5 را کپی برداری از جلو پنجره خودروهای جدید شرکت کیا از قبیل کیا کادنزا بازار آمریکای شمالی و کیا K3 بازار چین دانسته‌اند ، ولی می‌بایست به این نکته توجه داشت که این طرح جلو پنجره در ابتدا برروی خودروهای شرکت مازراتی دیده شده‌است . از قضای روزگار یکی دیگر از طراحان مرکز ایتالیایی شرکت جک یعنی آقای Giancarlo Concilio در طراحی داخلی تعدادی از خودروهای مازراتی مشارکت داشته است . شاید بهتر است بگوییم که هر دو شرکت‌ کیا و جک از طرح جلو پنجره شرکت مازراتی استفاده کرده‌اند .
جک S7

جک S7

ولی با توجه به فرم تقعر خطوط عمودی و تعداد این خطوط عمودی می‌توان گفت که جلو پنجره جک A5 بیشتر از جلو پنجره محصولات شرکت کیا به جلو پنجره محصولات شرکت مازراتی شبیه است . البته از همین الان به مالکین آینده خودرو جک A5 توصیه می‌کنیم که بعد از این جلو پنجره و قبل از رادیاتور ، توری فلزی نصب کنند تا سنگ‌ها و قطعات ریز که به راحتی از این جلو پنجره عبور می‌کنند به رادیاتور خودرو ضربه نزده و آسیبی به آن وارد نکنند‌ .
جک S7

جک S7

تغییر چهره جک S7 فیس لیفت در نمای بیرونی و بدنه منحصر به تغییر قطعات پلاستیکی ، سپرها و چراغ‌ها نبوده و گلگیرهای جلو و عقب و درب موتور هم دستخوش تغییراتی شده‌اند .
جک S7

جک S7

چراغ عقب جک S7 فیس لیفت همچون چراغ عقب جک A5 در کل عرض خودرو کشیده شده و طراح را مجبور کرده که برای حفظ تعادل نمای عقب و القاء خودرویی عریض ، یک قسمت از چراغ عقب را برروی گلگیر عقب نصب کند .
جک S7

جک S7

به احتمال بسیار قوی فضای داخلی جک S7 هم دچار تغییرات جدی خواهد شد و طرح فضای داخلی جک S7 فیس لیفت که تاکنون مشابه فضای داخلی خودروهای مرسدس بنز بود به برادر کوچکترش یعنی جک A5 شبیه خواهد شد و یک نمایشگر بزرگ بطور عمودی در وسط داشبرد نصب خواهد شد .
از نظر فنی گویا شرکت جک هیچگونه تغییراتی در قسمت موتور و گیربکس جک S7 اعمال نخواهد کرد . برروی جک S7 فیس لیفت همان دو موتور 1.5 لیتری توربو و 2.0 لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک دو کلاچه شش سرعته نصب خواهد شد .

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/1
کپی چینی کادنزا ، واقعا بدبخت و کپی کارن ( هر چند که ما عرضه همونم نداریم )
1398/7/19
احمق جون میگه خود کیا هم از مازراتی کپی کرده