موضوعات داغ

حضور پررنگ آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
با آغاز فصل پاییز، شاهد برگزاری اولین نمایشگاه خودرو و تجهیزات جانبی در کرمانشاه هستیم. به دلیل شرایط اقتصادی کشور و اعمال مجدد تحریم‌های خودروسازی، بسیاری از شرکت‌های خصوصی و حتی دولتی خودروسازی وضعیت خوبی ندارند و لذا انتظار نمی‌رود که در این گونه نمایشگاه‌های استانی شرکت کرده و فرصت‌های منطقه‌ای را بیابند. با این وجود، خودروسازی آمیکو که از تجاری سازان شناخته شده کشور است، با دست پر به این نمایشگاه آمده و علاوه بر معرفی محصولات خود به مشتریان استانی، قصد برپایی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در استان‌های مجاور را نیز دارد. زیرساخت‌های مناسب، قابلیت داخلی سازی قطعات و گستردگی شبکه فروش و خدمات پس از فروش، موجب شده‌اند که آمیکو تاثیرات کمتری از شرایط گرفته و به راحتی به ادامه فعالیت تولیدی و تجاری خود بپردازد. علاوه بر آمیکو، در این نمایشگاه شرکت‌هایی همچون مدیران‌خودرو، نیروخودرو آسیا و پرشیاخودرو و کرمان‎موتور نیز حضور دارند.

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

آمیکو با قدرت به جلو می‌رود
در حاشیه این نمایشگاه، مدیر فروش شرکت آمیکو، وحید محمدی، گفتگوهایی را با رسانه‌ها انجام داد. وی در این مصاحبه عنوان کرد: شرکت آمیکو در این نمایشگاه در سطح نمایندگی حضور دارد، ولی به طور مستقیم توسط شرکت اصلی پشتیبانی می‌شود. ما با این کار قصد داریم به مردم و مشتریان نشان بدهیم که آمیکو همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد. هدف شرکت‌های خودروسازی از حضور در چنین نمایشگاه‌هایی، اعلام حضور و ارایه برنامه‌های فروش محصولات است، اما هدف ما از شرکت در نمایشگاه خودرو کرمانشاه، معرفی محصولات بوده است.
در این نمایشگاه، گروه آمیکو ، پیکاپ آسنا، کامیونت M5.2 و کشنده 2640 را به معرض نمایش عموم گذاشت و شرایط فروشی را برای محصولات دیزلی خود اعلام نمود. در این شرایط فروش، نیمی از قیمت محصول در زمان فروش پرداخت شده و نیم دیگر، به صورت بازپرداخت اقساطی سه ساله دریافت خواهد گردید. یکی دیگر از محصولات آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه، کارفود بوده که خودرویی برای حمل غذای گرم در سراسر کشور است. به گفته مدیر فروش آمیکو، تا دوماه آینده این شرکت قادر است بازار را به طور کامل پوشش دهد و نیازهای ارگان‌های دولتی را کاملا برطرف نماید. اداره برق، توزیع نیروی برق، محیط‌زیست و شرکت نفت و گاز از مشتریان عمده دولتی آمیکو به شمار می‌روند که در سال گذشته با خرید پیکاپ آمیکو آسنا،‌ این محصول کاربردی را وارد ناوگان خود کردند.

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

از افزایش داخلی سازی آسنا تا توسعه نمایندگی‌ها
چندی پیش و در جریان نمایشگاه توسعه ساخت داخل، آمیکو از افزایش میزان داخلی سازی محصولات خود، به خصوص پیکاپ آمیکو آسنا خبر داده بود. مدیر فروش آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه و در پاسخ به سوال خبرنگاری که این موضوع را از وی جویا شده بود، گفت: حدود 19 ماه از بازگشت تحریم‌های خودروسازی علیه کشورمان می گذرد و به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان به سمت داخلی سازی قطعات حرکت می‌کنند. از آنجایی‌که آمیکو شرکتی کاملا خصوصی است، این روند برای ما سرعتی دوچندان دارد و پروژه‌های داخلی سازی یکساله در شش ماه به بهره برداری رسیدند. به همین منظور، طی ماه آینده، آمیکو آسنا با درصد داخلی‌سازی 21 درصد به بازار عرضه خواهد شد.
میزبان غرفه آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه، نمایندگی آمیکو در این استان بود. مسعود مکری، رئیس نمایندگی آمیکو در کرمانشاه در خصوص فعالیت این نمایندگی عنوان کرد: نمایندگی کرمانشاه در حال حاضر به ارایه خدمات به خودروهای سبک و سنگین گروه آمیکو می‌پردازد. این نمایندگی قصد دارد به منظور رفاه حال مشتریان، دفاتری را در استان‌های همجوار، یعنی ایلام و کردستان تاسیس کرده و به ارایه خدمات بپردازد. در هرکدام از این دفاتر، 25 نفر مشغول به کار خواهند شد و سرمایه مورد نیاز برای راه‌اندازی هر دفتر، صد میلیارد ریال است که از منابع شخصی تامین خواهد گردید.

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

آمیکو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

همچنین مدیرعامل شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو، در تشریح فعالیت‌های شرکت گفت: گروه صنعتی آمیکو یکی از بزرگترین هلدینگ‌های بخش خصوصی کشور است که یادگار بنیانگذار فقید گروه؛ استاد بزرگ تقی تقی‌زاده است. با وجود آن‌که درگذشت ایشان شوک قابل توجهی را به بدنه شرکت وارد کرد، جانشین شایسته وی با تیم جدید مدیریتی به توسعه فعالیت‌های این شرکت پرداخت و حاصل عملکرد درخشان وی را در آینده نزدیک خواهیم دید. مدیریت این مجموعه با تمرکز بر افزایش رضایت مشتریان به پیش می‌رود و به دنبال کشف فرصت‌های صادراتی، همگام با اجرای برنامه‌های توسعه در داخل کشور است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد