موضوعات داغ

یک شرکت خارجی عامل قاچاق لوازم یدکی خودروهای سنگین به ایران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
جان فدا از فعالان اقتصادی درباره واردات برخی از کالاها به صورت قاچاق اظهار داشت: در سال های اخیر بحث کارت های بازرگانی یکبار مصرف یا همان یکسال مصرف در کنار بحث قاچاق کالا به یکی از چالش های اصلی تجارت خارجی کشور مبدل شده و سودجویان در گذشته و قبل از سیستمی نشدن و افزایش استفاده از سامانه ها با سوءاستفاده از اسناد کاغذی و کارت های بازرگانی به نام افراد دیگر اقدام به قاچاق کالا و واردات کالا به نام اشخاص دیگر کرده اند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، جان فدا با اشاره به اینکه واردات برخی از کالا مربوط به لوازم یدکی خودروهای سنگین است، گفت: در سال های گذشته برخی از شرکت های خارجی کشورهای همسایه با سوءاستفاده از نواقص گذشته، لوازم یدکی وارد کشور کرده اند.
وی درباره تخلفات واردات لوزام یدکی خودروهای سنگین بیان داشت: این شرکت ها در سال های گذشته تخلفاتی را در زمینه واردات داشته اند و مدارک تخلفات یکی از این شرکت ها موجود است و در صورت ورود دستگاه های نظارتی می توان با آن برخورد کرد.
این فعال اقتصادی درپایان تصریح کرد: متخلفان با اسناد غیر واقعی کالا وارد کرده اند که باید با آنها برخورد شود. این تخلف ذکر شده که یک مورد است، مربوط به سنوات گذشته است که اسناد آن برای تحقیق و برخورد مراجع قضایی موجود است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد