موضوعات داغ

قیمت جک A5 در بازار چین مشخص شد + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت جک قیمت خودرو جک A5 را برای ارائه در بازار چین تعیین و اعلام نمود . قیمت ارزان‌ترین تیپ جک A5 که مدل پایه مجهز به گیربکس دستی است ، برابر با 84800 یوان بوده و قیمت گران‌ترین تیپ جک A5 با گیربکس CVT هم برابر با 115800 یوان می‌باشد . همه تیپ‌های جک A5 دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو هستند ولی 4 تیپ از جک A5 با گیربکس دستی 6 دنده و 6 تیپ دیگر از جک A5 با گیربکس CVT ارائه می‌شوند .

تمامی 10 تیپ جک A5 مجهز به امکانات زیر می‌باشند:
سیستم کنترل پایداری و مشتقات آن از قبیل سامانه کنترل هرزگردی چرخ‌ها و سامانه بالا رفتن بدون لغزش از سربالایی‌ها ، ترمز پارک الکترونیکی ، دو ایربگ جلو ، سامانه کنترل میزان فشار باد چرخ‌ها و حسگرهای عقبی هشدار دهنده برخورد .

8 تیپ از 10 تیپ جک A5 نیز مجهز به امکانات زیر می‌باشند و فقط 2 تیپ پایه مجهز به این امکانات نیستند:
رینگ آلیاژی ، نمایشگر بزرگ 10.4 اینچ ، نمایشگر پشت آمپر 7.0 اینچی ، چراغ‌های LED ، تودوزی چرمی و چهار ایربگ.

در مجهزترین تیپ جک A5 هم می‌توان امکانات زیر را مشاهده کرد که این امکانات منحصر به همین تیپ هستند و 9 تیپ دیگر فاقد این امکانات هستند :
سانروف پانوراما با قابلیت باز و بسته شدن با صدای راننده ، چراغ خوش‌ آمد گویی با نشان شرکت جک ، پرده‌های جانبی ، رادار جلو ، 4 دوربین جانبی و تصویر 360 درجه ، کمربند‌های جلو مجهز به سامانه پیش کششی ، تنظیم برقی نشیمن‌گاه صندلی راننده ، گرمکن صندلی راننده ، پاور ویندوز شیشه‌های هر 4 درب ، شارژ بی‌سیم موبایل و گجت‌ ، بالا و پایین کردن شیشه‌ها توسط کنترل از راه دور و شش ایربگ ؛

اما چند نکته در رابطه با خودرو جک A5:
همانگونه که قبلاً حدس زده شده بود وزن این خودرو بالای 1365 کیلوگرم است و اکنون طبق اعلام رسمی شرکت جک وزن تیپ اتوماتیک جک A5 مجهز به گیربکس CVT برابر با 1440 کیلوگرم می‌باشد . در مقایسه با سایر خودروهایی که در این کلاس ابعادی قرار دارند جک A5 اضافه وزن چشمگیری دارد . بعنوان مثال جک A5 به میزان 80 کیلوگرم از چری آریزو 6 سنگین‌تر است . مسلماً این اضافه وزن در شتاب‌گیری ، دینامیک حرکتی ، ترمزگیر و بالاخره قابلیت فرمان پذیری خودرو تأثیر منفی خواهد گذاشت .

قیمت جک A5 در بازار چین تقریباً برابر با قیمت چری آریزو 6 می‌باشد و می‌توان حدس زد که اگر جک A5 در بازار ایران هم عرضه شود ، آنگاه قیمت جک A5 کمی کمتر از قیمت چری آریزو 6 باشد ، چرا که تا کنون همه محصولات ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو کمی گرانتر از محصولات مشابه شرکت کرمان موتور بوده‌اند .

هشدار صوتی افزایش سرعت خودرو بصورت پیش‌فرض با عبور عقربه سرعت سنج خودرو از سرعت 130 کیلومتر بر ساعت فعال می‌شود ولی محدوده عملکرد آن قابل تنظیم می‌باشد .

در پایان شما را به تماشای ویدئوی کوتاه از خودرو جک A5 دعوت می‌کنیم.
نویسنده : مهرداد کشکولی ایلات

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد