موضوعات داغ

درگ پورشه ۹۳۵، مرسدس AMG GT R پرو و مک‌لارن 720S اسپایدر+ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
وقتی پیست مسابقه پورتیمائو کاملا در اختیار شما باشد، خورشید غروب کرده باشد و مردم هم پیست را ترک کرده باشند چکار می‌کنید؟ در چنین شرایطی می‌توان هرکاری انجام داد و این دقیقا همان کاری است که اعضای تیم تخت گاز در این ویدیو انجام می‌دهند. این گروه طی فیلمبرداری بخش بهترین خودروی سال ۲۰۱۹ تخت گاز، مسابقه درگی بین سه مدل شگفت‌انگیز برگزار کرده‌اند: پورشه ۹۳۵، مرسدس ای‌ام‌جی GT R پرو و مک‌لارن S720 اسپایدر. تا پایان شب هنوز زمان زیادی مانده و هنوز لاستیک خودروها سالم است، پس نظرتان درباره یک مسابقه درگ چیست؟
اولین آن‌ها پورشه ۹۳۵ خیره کننده است. مدلی مخصوص مسابقه که ادای احترامی به مدل ۹۳۵ محصول ۱۹۷۸ است و فقط ۷۷ مدل از آن تولید خواهد شد. این مدل ویژگی‌های زیادی از دیگر مدل‌های مسابقه‌ای پورشه به ارث برده و از موتور شش سیلندر خطی توئین توربوشارژ با توان ۷۰۰ اسب بخاری بهره می‌برد. این مدل که گران‌ترین خودرو بین این سه شرکت کننده است کمی بیشتر از ۱۳۶۰ کیلوگرم وزن دارد. شرکت کننده بعدی مک‌لارن S720 اسپایدر ابرخودروی کانورتیبل پرچمدار این برند است. این مدل از موتور ۴ لیتری V8 توئين توربو با توان ۷۱۰ اسب بخاری بهره می‌برد که آن را به رقیب مناسبی برای پورشه تبدیل می‌کند. مک‌لارن گشتاور بیشتری نسبت به پورشه دارد، یعنی مقدار ۷۷۰ نیوتن متر در مقایسه با ۷۵۰ نیوتن‌ متر پورشه. البته مک‌لارن سنگین‌تر بوده و وزن آن معادل ۱۴۷۰ کیلوگرم است.
در آخر مرسدس AMG GT R پرو را داریم که اصلا قابل مقایسه با دو مدل دیگر نیست. این مرسدس با وزن ۱۵۷۴ کیلوگرمی توان ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این ای‌ام‌جی خودروی خیلی خوبی است، اما آیا می‌تواند با زوجی از مدل‌های قدرتمندتر از خودش رقابت کند؟ کدامیک برنده خواهد شد؟ خودروی مخصوص مسابقه‌ یا یکی از دو خودروی تولید کارخانه؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد