موضوعات داغ

نسخه ی جدید مزدا 2 برای سال 2020

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا به تازگی مشخصات مدل 2020 مزدا 2 را برای بازار انگلیس رونمایی کرد. این خودرو با قیمت پایه ی 19 هزار دلار عرضه خواهد شد. مزدا 2 مدل 2020 در 5 مدل و با موتور 1.5 لیتری اسکای اکتیو G وارد بازار خواهد شد. همچنین این خودرو برای اولین بار موتور هیبریدی دریافت می کند.
در بخش ظاهری باید به جلوپنجره ی جدید مزدا، چراغ های جلوی جدید و سپر عقب جدید در این مدل اشاره کرد. درون کابین نیز تغییراتی مانند تریم جدید داشبورد، خروجی های سیستم تهویه و تودری های جدید مشاهده می شوند. متریال کابین نیز بهتر از قبل شده است و مزدا روی عایق بندی صوتی کابین نیز اصلاحاتی را انجام داده است. همچنین باید به صندلی های جدید جلو اشاره نمود. مزدا حتی سیستم فرمان را نیز اصلاح کرده تا حس بهتری و دقیق تری از رانندگی را منتقل می کند.
مدل پایه با نام SE-L شناخته می شود و لیست امکانات آن شامل سنسور پارک عقب، رینگ های آلیاژی 15 اینچی، چراغ های اصلی LED، سیستم تهویه ی مطبوع و کروز کنترل هستند. مدل بعدی SE-L NAV است که 20 هزار دلار در انگلیس قیمت دارد و مدل بالاتر از آن نیز مدل Sport Nav با قیمت 21 هزار دلار است. مدل بعدی نیز GT Sport Nav نام دارد و به قیمت 22 هزار دلار به فروش می رسد. این مدل ها به موتور 90 اسب بخاری 1.5 لیتری مجهز هستند. از امکانات دو مدل آخر باید به نمایشگر لمسی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم ترمز خودکار شهری، رادار بین خطوط و سیستم کمکی بین خطوط اشاره کرد.
مدل اسپرت Nav و GT اسپرت Nav به رینگ های 16 اینچی، جلوپنجره ی مشکی رنگ، شیشه های دودی عقب، آنتن کوسه ای، اگزوز کرومی و سیستم کی لس مجهز هستندو مدل فول GT اسپرت Nav امکانات بیشتری مانند دوربین دید عقب، صندلی های چرمی، گرم کن صندلی های جلو، گرم کن فرمان و سیستم هداپ دیسپلی رنگی هم دارد.
مدیر بخش انگلیسی مزدا در مورد این خودرو عنوان کرده که مزدا 2 با اینکه کوچک ترین ساخته ی مزدا است ولی همان لذت رانندگی همیشگی و کیفیت بالای مزدا را ارایه می دهد و در مدل 2020 نیز شاهد بهبود این خودرو در تمامی جنبه ها هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد