موضوعات داغ

معرفی کراس اوور جدید چری، آیا چری تیگو 7 جدید در راه است؟ + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چری تیگو 7 یک کراس‌اوور مطرح از برند چینی چری است که با تمرکز بر ارایه ویژگی‌های لوکس، توانسته به موفقیت‌های قابل توجهی در بازار کشورهای در حال توسعه دست یابد و مدت زمانی نیز به عنوان پرچمدار محصولات چری، ایفای نقش می‌نمود. به تازگی تصاویری از نسل جدید این خودرو در رسانه‌های چینی منتشر شده و شرکت چری، اطلاعات اندکی را نیز از این محصول جدید و نسبتا لوکس در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده است.
همانند مدل فعلی، در جلوپنجره چری تیگو 7 جدید آرم چری به چشم می‌خورد و بر روی درب عقب نیز عبارت تیگو 7 نقش بسته است، هرچند مقام مسئول شرکت چری اعلام کرد ممکن است در آینده نام این خودرو عوض شودو با نام چری تیگو ۷ عرضه نشود اما بعضی از رسانه‌های چینی می‌گویند که این خودرو نسل جدید تیگو ۷ خواهد بود. خبر خوب آن‌که این‌بار چری پیشرانه‌ای قوی‌تر برای تیگو 7 در نظر گرفته و علاوه بر موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری توربو نیز قابل انتخاب خواهد بود.
نکته جالب توجه در ظاهر چری تیگو 7 جدید، تغییر سبک لوگو چری در این خودروست. لوگو نسبت به مدل فعلی اندکی بزرگتر شده و ابعاد باریک و پهنی دارد. سپر جلو تماما از ابتدا طراحی شده و لامپ‌های مه شکن، به صورت LED دوبل با ظاهری مقعر ساخته شده که نمایی بی‌نظیر دارد. در طراحی چراغ‌های عقب، سعی شده تا الگوی چراغ‌های عقب چری تیگو 8 ، عینا تکرار شود و یک اسپویلر بزرگ و ساده، این نما را تکمیل کرده‌ است. اگزوز‌های کرومی دوبل، نشان دهنده قرارگیری موتوری باحجم بیشتر در زیر کاپوت هستند و نشانه 290 TGDI ، احتمالا به ویژگی خاصی از پیشرانه اشاره دارد که در قسمتی از درب عقب چری تیگو 7 جدید حک شده است.

چری تیگو 7 جدید

چری تیگو 7 جدید

نسبت به مدل فعلی، چری تیگو 7 کمی عریض‌تر و طویل‌تر شده است. ابعاد این خودرو به ترتیب 4500/1842 / 1746 میلی‌متر هستند. اما در عین افزایش طول، فاصله محوری تیگو 7 در نسل جدید بدون تغییر باقی مانده و همچنان 2670 میلی متر است. بسته به تیپ انتخابی، چری تیگو 7 با سه مدل رینگ 17 ، 18 و 19 اینچی ارایه می‌شود. سنسورهای پارک جلو و عقب، سانروف پانوراما، دوربین عقب، آینه‌های جانبی جمع شونده برقی، آنتن کوسه‌ای و محفظه مخصوص چمدان، بخشی از امکانات چری تیگو 7 جدید در تمام تیپ‌ها هستند. موتور 1.5 لیتری توربو در تیپ‌های پایین‌تر 156 اسب بخار ارایه می‌دهد و تیپ‌های بالاتر، مجهز به موتور قدرتمندتر 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 197 اسب بخار هستند. در صورت انتشار اطلاعات جدیدتر از چری تیگو 7 جدید، این اخبار از طریق خودروبانک در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/27
کپی هیوندای سانتافه نیو چین و فرانسه اشغال ترین ماشینهای دنیا رو میسازن
1398/7/29
بابا اون ارابه های کره ای هم همشون کپی ان ماشین فقط ژاپنی
1398/7/27
ما که فقط باید حسرت اینارو بخوریم چه کره ای چه چینی و مجبوریم دنا لاس سوار شیم مرسی لگن سازای داخلی ❤❤
1398/10/30
با اين گرونيا خدا رو شكر كنيد يك همچين option haie واسه ملت هست ماشينه پرو پا قرسى بنظر مياد تو اين تهريما ماشينه چينى رو بورس مياد
1398/11/28
دقیقا درست می فرمایید با تشدید تحریم ها خودروهای چینی روی بورس خواهند آمد به زودی چینی ها یکه تاز میدان خودروسازی به جای چین و کره و فرانسه خواهند شد البته اگر بخالت ما ایرانی ها به خاطر منافع شخصی بگذاره کمپانی مونتاژ خیلی آپشن ها و تجهیزات رو از خودرو حذف می کنه و یا در خدمات پس از فروش کم کاری می کنه تا هزینه کمتری براش داشته باشه