موضوعات داغ

واردات خودروهای دست دوم خواب و خیال است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره واردات خودروهای دست دوم به کشور اظهار داشت: واردات خودروهای دست دوم به کشور صحت ندارد و این موضوع مانند خواب و خیال است. البته اگر دولت قصد واردات خودروهای دست دوم را داشته باشد، ابتدا باید مراحل گرفتن مجوز واردات این نوع خودروها را از مجلس و دیگر دستگاه های اجرایی کشور طی کند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تجارت نیوز، وی ادامه داد: با توجه به گفته های رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری و رئیس بانک مرکزی درباره وضعیت اقتصادی کشور، به طور کلی بحث واردات خودروهای خارجی به کشور ممنوع و منتفی است.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در ادامه درباره وضعیت خودروهای مانده در گمرک گفت: هدف ما از مطرح کردن خودروهای مانده در گمرک، رسیدن مردم به حقوقشان است. اینکه مردم به اموال خود برسند و پرونده های قضایی که ناشی از تصمیم یه شبه است بسته شود.
دادفر در پایان بیان داشت: برخی از مسئولان دلیل عدم ثبت سفارش خودروهای خارجی را خروج ارز از کشور عنوان می کنند و این در صورتی است که ما راهکارهای لازم را برای واردات خودروهای خارجی بدون خروج ارز از کشور را به این افراد ارائه داده ایم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد