موضوعات داغ

شتاب گیری پورشه تایکان توربو S را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای برقی مخالفان زیادی دارند اما کسی نمی تواند سریع بودن این خودروها را انکار کند. به خصوص در سال های اخیر خودروهای برقی مانند تسلا به خوبی در زمینه ی شتاب خودروهای بنزینی را کنار زده اند. قدرت بالای موتورهای برقی باعث شده حتی خودروهای برقی که ذاتا سوپر اسپرت نیستند اما توانایی حرکتی در حد سوپر اسپرت ها را ارایه کنند.

پورشه تایکان

پورشه تایکان

پورشه نیز به تازگی با مدل تایکان وارد بازار خودروهای برقی شده است. قوی ترین مدل پورشه تایکان مدل توربو S نام دارد که از دو موتور استفاده کرده و یک خودروی چهار چرخ محرک محسوب می شود. اخیرا یک تست صفر تا 260 کیلومتر بر ساعت با این پورشه انجام شده که بسیار دیدنی است و ویدیوی آن را در انتهای مطلب برایتان آورده ایم. در این ویدیو پورشه تایکان توربو S در حالت رانندگی اسپرت پلاس قرار می گیرد تا بالاترین عملکرد خود را نشان دهد.

پورشه تایکان

پورشه تایکان

بر اساس اعلام رسمی پورشه شتاب صفر تا صد کیلومتر تایکان توربو S به 2.8 ثانیه و شتاب صفر تا 200 کیلومتر آن به 9.8 ثانیه می رسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز توسط پورشه 260 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. به این مورد نیز باید اشاره کرد که پورشه تایکان خودروی سبکی مثل لوتوس نیست بلکه 2295 کیلوگرم وزن دارد و حتی از پورشه کاین نیز سنگین تر است. پورشه کاین در مدل توربو می تواند در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در بهترین حالت نیز 1.1 ثانیه کندتر از پورشه تایکان الکتریکی است.
به تازگی هنسی نیز برای تیونینگ پورشه تایکان ابراز علاقه کرده است و باید منتظر بود تا دید تیونرها با خودروهای برقی چه خواهند کرد. پورشه تایکان در حالت عادی 616 اسب بخار قدرت دارد که در حالت اوربوست می تواند تا 750 اسب بخار افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/5
پورش همیشه بهترینها رو ساخته