موضوعات داغ

بیشترین افت تولید در 7 ماهه نخست امسال، صدرنشینی چینی ها در افت تولید + اینفوگرافی

عکس مطلب اول
از سال گذشته و با خروج شرکای خارجی خودروسازان داخلی از کشور در پی اعمال مجدد تحریم های بین المللی صنعت خودروسازی، بسیاری از خودروسازان داخلی در خطوط تولید خود با مشکلاتی مواجه شدند و در برخی موارد هم شاهد توقف تولید برخی محصولات مونتاژی بازار از جمله محصولات "بی وای دی" بودیم، اما در این بین محصولاتی هم وجود دارند که تولید آنان با یک نبض بسیار ضعیف ادامه داشته است، اما کمبود قطعات باعث شده تا میزان تولید آنان در سال جاری به شدت افت کند و یا حتی به مرحله توقف برسند. حال امروز در خودروبانک و به نقل از تجارت نیوز، سعی داریم به بررسی پیشتازان افت تولید در صنعت خودروسازی کشور بپردازیم که در 7 ماهه نخست سال جاری بیشترین میزان افت تولید را تجربه کرده اند.
بیشترین میزان افت تولید محصولات داخلی و یا مونتاژی های بازار در قالب یک اینفوگرافی آماده شده است که در انتها می توانیم شاهد آن باشیم و همانطور که خواهید دید، محصولات خانواده برلیانس بیشترین میزان افت تولید را از ابتدای سال جاری تجربه کرده اند و تقریبا می توانیم تولید آن را توسط پارس خودرو متوقف شده بدانیم. پس از آن هم خودروی سایپا آریو دیده می شود که در واقع همان خودروی "زوتی Z300" یا "زوتی آریو" بوده و به دلیل مشکل در تامین قطعات مورد نیاز آنان برای مونتاژ، شاهد افت تولید 94 درصدی آن در 7 ماهه نخست سال جاری هستیم.
بعد از رنو با 90 درصد افت تولید، بار دیگر به محصولات چینی بازار همچون دانگ فنگ، هایما و همچنین خودروی چانگان خواهیم رسید که به ترتیب 86 درصد، 63 درصد و 50 درصد افت تولید را در 7 ماهه نخست سال جاری تجربه کرده اند. در این لیست دو خودروی داخلی "دنا" و "سمند" هم دیده می شود که افت تولید کمتر از 40 درصدی تجربه کرده اند.

بیشترین افت تولید در 7 ماهه نخست امسال

بیشترین افت تولید در 7 ماهه نخست امسال

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد