موضوعات داغ

احتمال لغو برنامه تولید آلفارومئو 8C و آلفارومئو GTV در آینده نزدیک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش آلفارومئو اعلام کرد به زودی نسخه‌های جدید و بروز از دو خودرو اسپرت خود، یعنی آلفارومئو 8C و آلفارومئو GTV را بزودی وارد بازار خواهد کرد. انتشار این خبر، شور و شوق بسیاری را در طرفداران خودروهای ایتالیایی در سرتاسر جهان به وجود آورد، اما این شوق و شور دیری نپایید، چرا که مطابق اخبار و اطلاعات درز کرده از آلفارومئو، امکان دارد برنامه تولید این خودروها لغو شود.
مطابق گزارش مجله خودرویی Automobile ، مایک منلی، مدیر عامل جدید گروه فیات کرایسلر، قصد دارد هزینه‌های زیربرند‌های این گروه را به شدت کاهش دهد. وی در جریان یک کنفرانس خبری، اعلام کرد آلفارومئو می‌بایست هزینه‌های تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری بر روی تولید محصولات جدید را شدیدا کاهش دهد. این گفته به معنای احتمال لغو برنامه تولید آلفارومئو 8C و آلفارومئو GTV تفسیر می‌شود.
آلفارومئو قصد دارد بودجه در نظر گرفته شده برای تولید آلفارومئو 8C و آلفارومئو GTV را صرف برنامه ریزی برای طراحی و توسعه چند شاسی بلند جدید کند. از جمله این شاسی بلندها می‌توان به آلفارومئو توناله و یک محصول بی نام دیگر اشاره کرد که قرار است با پیشرانه هیبریدی در سال آینده وارد بازار شود. فیات کرایسلر می‌گوید برنامه ریزی جدید آلفارومئو، مطابق خواسته‌های مشتریان در سراسر جهان صورت گرفته و اگر این برنامه با موفقیت اجرا شود، تاثیر قابل توجهی بر روی کاهش هزینه‌های این برند و افزایش سود آوری فیات کرایسلر خواهد داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/19
چرا واقعا ماشینای به این باحالی