موضوعات داغ

بی ‌ام‌ و سری ۱ جدید را در حال انجام تست گوزن تماشا کنید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل ۲۰۲۰ بی‌ ام‌ و سری ۱ رونمایی شد و با اینکه در آمریکا عرضه نخواهد شد، مدل مهمی در بازار جهانی این خودروساز باواریایی خواهد بود. این هاچ‌بک دیفرانسیل جلو شاید ظاهر جالبی نداشته باشد اما به دلیل تکیه بر مکانیک جامدات عملکرد قابل توجهی در جاده دارد.
کانالی در یوتیوب این سری ۱ جدید را با تست گوزن آزمایش کرده تا عملکرد این مدل را در سرعت بالا امتحان کند. همان‌طور که می‌دانید تست گوزن یکی از سخت‌ترین آزمایشات ایمنی خودرو است. این تست قرار گرفتن ناگهانی یک شی یا شخص را جلوی خودروی در حال حرکت با سرعت بالا شبیه سازی می‌کند. راننده باید در حالی که کنترل خودرو را از دست نمی‌دهد از برخورد آن با مانع جلوگیری کند.
تست این هاچ‌بک از سرعت ۷۷ کیلومتر بر ساعت آغاز می‌شود، و این مدل عملکرد خوبی داشته و با وجود سیستم تعلیق نرم خودش مشکلی برای راننده به وجود نمی‌آورد. البته این سرعت برای سری ۱ کمی زیاد است چون طی آن با دو مخروط برخورد می‌کند. بهترین عملکرد این مدل در سرعت ۷۳ کیلومتر بر ساعت ثبت می‌شود که در آن با هیچ مخروطی برخورد نمی‌کند. سری ۱ با این سرعت خیلی راحت مسیرش را تغییر داده و راننده هرگز کنترل آن را از دست نمی‌دهد.
سری ۱ در این تست از سیستم تعلیق استاندارد و تایرهای بریج‌استون تورانزا استفاده کرده است. این هاچ‌بک با شاسی M اسپرت و تایرهای متفاوت می‌توانست عملکرد بهتری در این تست داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد