موضوعات داغ

تاکسی های اینترنتی سهمیه بنزین دریافت می کنند

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از اعلام آغاز سهمیه بندی بنزین توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت اسنپ بامداد جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع می رسانیم که با اعلام آغاز سهمیه بندی بنزین توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و تایید وزارت کشور، به رانندگان تاکسی های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می گیرد. بر این اساس از امروز جمعه 24 آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و مابه التفاوت آن به کارت بانکی رانندگان واریز می شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، این اطلاعیه نشان می دهد که نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی تغییری نخواهد داشت و کاربران راننده می توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین، مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.
شرکت اینترنتی تپ سی نیز در اطلاعیه ای جداگانه اعلام کرد: با اعلام آغاز سهمیه بندی بنزین توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و تایید وزارت کشور، سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی های آنلاین تعلق می گیرد. بر این اساس قیمت سفرها تغییری نمی کند و جزئیات دیگر درباره شرایط سهمیه و نحوه تخصیص آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه ای هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیر سهمیه ای هر لیتر 3 هزار تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر 3500 تومان تعیین شده است. در این اطلاعیه امده است که سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد روز جمعه 24 آبان ماه به کارت سوخت شخصی آنها واریز و این سهمیه به مدت 6 ماه قابل ذخیره است. استفاده از این سهمیه نیز صرفا با استفاده از کارت سوخت شخصی میسر خواهد بود.
بر مبنای این اطلاعیه، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه 60 لیتر و دوگانه سوز 30 لیتر، سهمیه تاکسی بنزینی ماهانه 400 لیتر و دوگانه سوز 200 لیتر و موتورسیکلت ماهانه 25 لیتر خواهد بود. همچنین نرخ سی ان جی نیز بدون تغییر خواهد بود.
در ادامه اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمده است که برای مسافربرهای بر پایه اینترنت (اسنپ و تپ سی) مشروط به آن که نرخ های خود را از مقادیر مصوب به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار سهمیه مصوب تعلق می گیرد. همچنین برای تامین سوخت مسافربرهای خطی و بین شهری، آژانس های مسافربری، آموزشگاه های رانندگی تمهیداتی اتخاذ شده که اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد