موضوعات داغ

سانگ یانگ کوراندو الکتریکی تا سال 2021 راه اندازی خواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اوایل سال جاری بود که شرکت خودروسازی سانگ یانگ اقدام به معرفی نسل جدید "کوراندو" کرد و همچنین به این موضوع اشاره داشت که براساس خودروی نسل جدید کوراندو، یک نسخه تمام الکتریکی هم توسعه پیدا کرده و در سال های آینده معرفی خواهد شد. حال شرکت خودروسازی سانگ یانگ چندی پیش به خودروی تمام الکتریکی خود اشاره کرد و اطلاعات جدیدی از آن منتشر کرد که اولین و مهم ترین آن می تواند معرفی و راه اندازی آن در سال 2021 میلادی و عرضه آن در سه ماهه نخست سال به مشتریان باشد.
شرکت خودروسازی سانگ یانگ می گوید که نسخه تمام الکتریکی سانگ یانگ کوراندو پیشرفت های بسیار خوبی داشته و در حال حاضر پروژه آن با نام E100 دنبال می شود و قرار است که در بخش فنی آن یک موتور الکتریکی با حداکثر خروجی قدرت 188 اسب بخاری مورد استفاده قرار گیرد. این موتور نیروی خود را از طریق مجموعه باتری های لیتیوم یون 61.5 کیلووات ساعتی دریافت خواهد کرد که باتوجه به آزمایشات NEDC، امکان حرکت با یکبار شارژ کامل باتری های آن تا حداکثر 420 کیلومتر فراهم خواهد شد و این یعنی حداکثر محدوده حرکت 320 کیلومتری با شرایط استاندارد در دنیای واقعی با یکبار شارژ کامل باتری های اتومبیل!.
شرکت خودروسازی سانگ یانگ در خصوص مشخصات فنی این اتومبیل اضافه می کند که باتری های 61.5 کیلووات ساعتی آن ساخته شرکت بسیار معتبر LG Chem خواهد بود که در حال حاضر تامین کننده باتری مورد نیاز بسیاری از وسایل نقلیه تمام الکتریکی بازار همچون خودروی تمام الکتریکی ولوو XC40 خواهد بود. به گفته سانگ یانگ، نسخه تمام الکتریکی سانگ یانگ کوراندو می تواند یک شتاب گیری بسیار سریع در کنار حداکثر سرعت 153 کیلومتر برساعتی داشته باشد، به طوری که سانگ یانگ می گوید شتاب گیری این نسخه در کلاس خود "بهترین" خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد